ALL DEADPOOL CHALLENGES WEEK 1 - FIND DEADPOOL''S LETTER TO EPIC GAMES (Fortnite Season 2)

FIND Deadpool's LETTER To EpicGames is Fortnite WEEK 1 challenge and I show the other DEADPOOL WEEK 1 CHALLENGE which is DON'T THANK THE BUS DRIVER! The DEADPOOL Fortnite storyline is getting crazy and we might be getting weekly deadpool challenges this season!

Code: NotBodil40 (EpicPartner)

INSTAGRAM: http://instagram.com/TheRealBodil40
Twitter: http://twitter.com/Bodil40

Noticias relacionadas:

63 comentarios:

-dill bill-
-dill bill-:
I don't think I can do the second mission
Jedi General Obi Wan Kenobi
Jedi General Obi Wan Kenobi:
Is it me but did everyone just buy the battle pass to get Deadpool skin?
karma
karma:
lmao i remember the agar.io videos






good times
Alfie Spragg
Alfie Spragg:
On mission 2: I know what I have to do but I don’t know if I have the strength to do it
Rikamonka|UwU
Rikamonka|UwU:
I miss the old bodil.....
McCall Young
McCall Young:
Thank you for getting right to the point and not making a 10 minute long video
the RHINO
the RHINO:
His voice doe
KrazyKoala '
KrazyKoala ':
This is gonna be worth it
Oscar Fshy
Oscar Fshy:
Sup man
Lundy0722
Lundy0722:
Fortnite, drawing arm limbs are on the line right away Wade. Every bold word
Crystal /\/\/\
Crystal /\/\/\:
Lol I never thank the bus driver
WasabiiiK
WasabiiiK:
Thank you man!
Daryn Lamontagne
Daryn Lamontagne:
Please never stop making videos bro 🙏
Cheryl Rodgers
Cheryl Rodgers:
Unique ✅
Friday Fun Bros
Friday Fun Bros:
Share bodil to every social media and get him to 5 mil subs he DESERVES it duh
basik
basik:
How do you not thank the bus driver
Evan Wilson
Evan Wilson:
Thank you for making it short a quick.
JRdogcoll Soriano
JRdogcoll Soriano:
Sup man
Mr_H
Mr_H:
I literally haven't watched this channel in years. I see you're a fortnite channel now, that's cool. I don't really like fortnite though personally so i may not come around. But it's good to know you didn't quit entirely.







Cya later boatdil50. ;P
Alexander McNeal
Alexander McNeal:
Ligma
НИКОЛАЙ ТОКМАКОВ
НИКОЛАЙ ТОКМАКОВ:
Играй fortnite с Znaka pls
PR0SP3T
PR0SP3T:
68
MeliodasXMel
MeliodasXMel:
thx boi
mxsty fnm
mxsty fnm:
Thanks for sharing 🔥
JustPoptarts
JustPoptarts:
Yeet
HDinimene
HDinimene:
I still remember the whos your daddy videos
Levi
Levi:
wtf u finally hit 2 million subs after like 3 years on 1,9
mistar fortnite
mistar fortnite:
Всички Българи да лайкнат
PotatoDaddy493
PotatoDaddy493:
The tier 1 skin reminds me of your channel
Braylon Thareed
Braylon Thareed:
Did anyone really need a tutorial for this?
kristian jensen
kristian jensen:
thank you man
kbkxannie
kbkxannie:
remember bodil40’s minecraft vids 😔
Steven Thunder12
Steven Thunder12:
Did party assist get removed?!
I poor I
I poor I:
Bruh i just found his channel who has been here since agario
Luke Pawlowski
Luke Pawlowski:
Thx dude
JRdogcoll Soriano
JRdogcoll Soriano:
I know to do the Cal
Lookurdeadshook Boi
Lookurdeadshook Boi:
Thanks
Laura Bellamy
Laura Bellamy:
Voice crack at 0:00
DP Gaming
DP Gaming:
Thanks
Skawe Pee
Skawe Pee:
How to get it on xbox
Newborn
Newborn:
Do u need the battle pass? I'm guessing you do.
Adess
Adess:
And week 2
Crazy person
Crazy person:
Week two is out but I can't access it on my xbox one my week one is in the way please help
Star wars Fan Yt
Star wars Fan Yt:
Can i play whit you bodil pls
Anas C.E.O
Anas C.E.O:
Thx
Hon Golo
Hon Golo:
First video that pops up in search and yhis guy ruins the surprise thrrrrrrr. You like sports car?
DARK
DARK:
U need the battle pass
Assassin Only
Assassin Only:
thx
Sendii
Sendii:
Please say I’m Kyle I’m from the IRS and I think ur computer has a virus
king of the bots
king of the bots:
For the pasword
king of the bots
king of the bots:
Trybto write every word that was bold out
Anthony Reyes
Anthony Reyes:
Hard to understand and not any good content.
RISE_ The Pro
RISE_ The Pro:
Seizoen is dad
Maz Loco
Maz Loco:
I’m such a big fan can you gift me a skin I have now skins
R0-CR LEGO
R0-CR LEGO:
7th yay (idc actually)
XmX
XmX:
Free or battle pass
vShocke -
vShocke -:
Not working
Nurilo
Nurilo:
second
Not A Trap
Not A Trap:
47th
عــمر الشـمري
عــمر الشـمري:
First
Emery Bishop's 2nd channel
Emery Bishop's 2nd channel:
E
David DoomDude
David DoomDude:
Third
Steven Thunder12
Steven Thunder12:
This battle pass sucks. Deadpool is probably best skin