BTS - Permission to Dance (Lyrics)

» Stream BTS - Permission to Dance (Lyrics):
? listen to the best tiktok playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PL8q1rV0m6tZqliEiqDrZCGkhAWRmmvjBw
⚡ Instagram: https://lnk.to/syrevibesIG

» Support BTS:
https://www.instagram.com/bts.bighitofficial

https://twitter.com/bts_bighit

» Lyrics:
It's the thought of being young
When your heart's just like a drum
Beating louder with no way to guard it
When it all seems like it's wrong
Just sing along to Elton John
And to that feeling, we're just getting started

[Pre-Chorus: Jimin, Jin]
When the nights get colder
And the rhythms got you falling behind
Just dream about that moment
When you look yourself right in the eye, eye, eye
Then you say

[Chorus: Jung Kook, V]
I wanna dance
The music's got me going
Ain't nothing that can stop how we move, yeah
Let's break our plans
And live just like we're golden
And roll in like we're dancing fools

[Post-Chorus: Jimin, RM, Jin]
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight
'Cause we don't need permission to dance

[Verse 2: j-hope, SUGA]
There's always something that's standing in the way
But if you don't let it phase ya
You'll know just how to break
Just keep the right vibe, yeah
'Cause there's no looking back
There ain't no one to prove
We don't got this on lock, yeah

[Pre-Chorus: V, Jung Kook, Jimin]
The wait is over
The time is now so let's do it right, mm (Yeah)
Yeah we'll keep going
And stay up until we see the sunrise
And we'll say (Yeah)

[Chorus: V, Jin]
I wanna dance
The music's got me going
Ain't nothing that can stop how we move, yeah
Let's break our plans
And live just like we're golden
And roll in like we're dancing fools

[Post-Chorus: Jung Kook, j-hope, Jimin]
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight
'Cause we don't need permission to dance

[Bridge: Jin, Jung Kook]
Da-na-na-na-na-na-na
Da-na-na-na-na-na-na
Da-na-na-na-na-na-na
No, we don't need permission to dance
Da-na-na-na-na-na-na (Hey)
Da-na-na-na-na-na-na
Da-na-na-na-na-na-na

[Pre-Chorus: Jimin, V]
Well, let me show ya
That we can keep the fire alive
'Cause it's not over
Till it's over, say it one more time
Say

[Chorus: Jung Kook, Jimin]
I wanna dance
The music's got me going (Music's got me going)
Ain't nothing that can stop how we move, yeah (Hey, yeah)
Let's break our plans
And live just like we're golden (Ooh)
And roll in like we're dancing fools (Like we're dancing fools)

[Post-Chorus: Jin, SUGA, V, Jung Kook]
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land (We know how to land)
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight (Ooh)
'Cause we don't need permission to dance

» Support SyrebralVibes:
https://open.spotify.com/user/syrebralvibes
https://www.instagram.com/syrevibes

» Side channels:
Weary - https://www.youtube.com/channel/UCGd_qV6XIvJ9DoKtx0_NyuA
FutureHype - https://www.youtube.com/channel/UCTwct4oAsyuyGxOtva0FcUg

Buisness Inquires: [email protected]

?Comment "i love u" if you're reading this

#BTS #PermissionToDance #SyrebralVibes

100+ comentarios:

SyrebralVibes
SyrebralVibes:
*Where is everybody listening from?* 💜
tete kim
tete kim:
Seokjin owned this era. His vocals were amazing and the confidence he radiates this comeback. Man ate and left no crumbs
•Karoline Ferrer•
•Karoline Ferrer•:
*"We don't need to worry, 'cause when we fall, we know how to land"*
-BTS, 2021
Shikha Das Gupta
Shikha Das Gupta:
They gives us such a good music OMG I'm gonna cry 😭💜💜💜
freeze
freeze:
This song is so addicted. It stuck on my head 💜
•Karoline Ferrer•
•Karoline Ferrer•:
*BTS is like fine champagne, the more I listen to them, the better it gets*
Malemnganbi Thangjam
Malemnganbi Thangjam:
Army let's dance we don't need permission to dance💜💜💜💜💜💜💜
Happy Army Day
Guccitae
Guccitae:
I wish this tops billboard's too :)
Rayhan Muhammad
Rayhan Muhammad:
Me: Dances while doing chores
Mom: Did I give u permission to dance?
Me:We don't need permission to dan-
Mom: •Slaps•


Edit: wow thanks for 114 likes
Justin Seagull
Justin Seagull:
They added sign language for being happy and dancing in the mv. Seems like they are continuing to spread their message to the world 'Music transcends the language barriers' by breaking into another language. Yeah I'm happy for that.
It's mikey's fault (lmao)
It's mikey's fault (lmao):
BTS songs are like KIM- Seokjin cuz *THEY NEVER GETS OLD*
Hazel Anne
Hazel Anne:
Jungkook's vocals and adlibs added so much taste to the song to be honest. Other than that the song is beautiful and addictive
Tigerguy 101
Tigerguy 101:
I’m not even into this trend but I definitely found a new favorite song
Good bye :)
Good bye :):
I'm so happy by this cute song!!!😍 I knew this song is going to be cute!!! J-hope's english is so cute!!! wah!!! 😍😍😍
Sven Leviathan
Sven Leviathan:
I love this song so much! The beat reminds me of "What Makes You Beautiful" by One Direction. It's like BTS just gets better and better with each song that they release!
•Karoline Ferrer•
•Karoline Ferrer•:
*"We don't need to worry, 'cause when we fall, we know how to land"*
-BTS
Queen GH
Queen GH:
Don’t need to talk,the talk,just walk the walk tonight 🎶 I’m obsessed with this part🤠💗
Moomal Shahid
Moomal Shahid:
is it just me or jimin's voice make our day better
Tina Sousa
Tina Sousa:
A cada música do bts mais orgulhos nós temos Musica de linda amei 💜💜💜💜💜
Reeba Khan
Reeba Khan:
Now I'm struggling to memorize this masterpiece 💖💖💖💗💗💗💗
BTS ARMY🇵🇰
BTS ARMY🇵🇰:
Yoongi's right vibe makes my day
Rainbowberry Forest
Rainbowberry Forest:
Wow, this song is an instant classic.
sulli kim 💕🌿
sulli kim 💕🌿:
How can you do this so fast????😳
Taetae Box smile
Taetae Box smile:
I think I love this more than butter
roszana ayoub
roszana ayoub:
I feel sunshine when i hear this song.. Many congrats to BTS
Jesi Lee
Jesi Lee:
Just earned themself a new fan
Moomal Shahid
Moomal Shahid:
i am reversing jimin's part again and again
i just love his voice
MaggieAndHana
MaggieAndHana:
Jin’s “we don’t need to worry” was amazing
2:50
Zavier
Zavier:
THIS SONG MAKES ME DANCE AND VIBE WITH MY FRIENDS 💜 btw ITS ARMY DAY!!!
Muhammad Faizan
Muhammad Faizan:
"Don't need to talk the talk just walk and walk tonight" is my favorite
Nofy.
Nofy.:
The best song and best group 💜.
Rungpra5234
Rungpra5234:
BTS ✔💯
King ✔💯
Permission To Dance ✔💯
Vocals✔💯
Pretty ✔💯
Perfect✔💯
Beautiful✔💯
Voice ✔💯
Song✔💯
Visuals✔💯
RTL🥀
RTL🥀:
If you enjoyed their English songs like this one or dynamite or butter, please check out their Korean and Japanese songs too. These are comparatively less popular but gold🍁:
Spring Day
Butterfly
Zero O'clock
Blood Sweat and Tears
Not Today
N.O.
Your eyes tell
Let Go
Magic Shop
Epilogue: Young Forever
On
Black Swan
Blue and Grey
Rizwana khatoon
Rizwana khatoon:
Happy birthday world best fandom....and craziest fandom too💜💜💜💜😄😄😄
Jessica
Jessica:
Jungkook voice is heavenly
Elham Awar
Elham Awar:
I love it it just makes my day and in the same it makes me excited and I start to dance it's so good and i am sure they did lots of practice 😊😊😊⭐👍
SyrebralVibes
SyrebralVibes:
*What y'all think of BTS's new song?* 🥰
Dinara Abdilova
Dinara Abdilova:
[Verse 1: Jung Kook, RM]
It's the thought of being young
When your heart's just like a drum
Beating louder with no way to guard it
When it all seems like it's wrong
Just sing along to Elton John
And to that feeling, we're just getting started

[Pre-Chorus: Jimin, Jin]
When the nights get colder
And the rhythms got you falling behind
Just dream about that moment
When you look yourself right in the eye, eye, eye
Then you say

[Chorus: Jung Kook, V]
I wanna dance
The music's got me going
Ain't nothing that can stop how we move, yeah
Let's break our plans
And live just like we're golden
And roll in like we're dancing fools

[Post-Chorus: Jimin, RM, Jin]
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight
'Cause we don't need permission to dance

[Verse 2: j-hope, SUGA]
There's always something that's standing in the way
But if you don't let it phase ya
You'll know just how to break
Just keep the right vibe, yeah
'Cause there's no looking back
There ain't no one to prove
We don't got this on lock, yeah

[Pre-Chorus: V, Jung Kook, Jimin]
The wait is over
The time is now so let's do it right, mm (Yeah)
Yeah we'll keep going
And stay up until we see the sunrise
And we'll say (Yeah)

[Chorus: V, Jin]
I wanna dance
The music's got me going
Ain't nothing that can stop how we move, yeah
Let's break our plans
And live just like we're golden
And roll in like we're dancing fools

[Post-Chorus: Jung Kook, j-hope, Jimin]
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight
'Cause we don't need permission to dance

[Bridge: Jin, Jung Kook]
Da-na-na-na-na-na-na
Da-na-na-na-na-na-na
Da-na-na-na-na-na-na
No, we don't need permission to dance
Da-na-na-na-na-na-na (Hey)
Da-na-na-na-na-na-na
Da-na-na-na-na-na-na

[Pre-Chorus: Jimin, V]
Well, let me show ya
That we can keep the fire alive
'Cause it's not over
Till it's over, say it one more time
Say

[Chorus: Jung Kook, Jimin]
I wanna dance
The music's got me going (Music's got me going)
Ain't nothing that can stop how we move, yeah (Hey, yeah)
Let's break our plans
And live just like we're golden (Ooh)
And roll in like we're dancing fools (Like we're dancing fools)

[Post-Chorus: Jin, SUGA, V, Jung Kook]
We don't need to worry
'Cause when we fall, we know how to land (We know how to land)
Don't need to talk the talk, just walk the walk tonight (Ooh)
'Cause we don't need permission to dance
Jaya ks
Jaya ks:
Jimin voice made me cry 😭💜💜💜
elga kurti
elga kurti:
This is a hit omggg
ARSEMA
ARSEMA:
I like it a soooooooo very much! Omg! What a great song!
bangtan univerce
bangtan univerce:
THEY ARE ALL AMAZING .....>3
Nour Al-jumaili
Nour Al-jumaili:
الأغنية إبداع 💜
TCB S1 PLAYER
TCB S1 PLAYER:
I'm not here coz of BTS but Ed is a real song writer so his song's smell brings me here👑❣️
Only real legend knows this song is gifted by Ed to BTS as a collaboration project xd
Zahara Dessert
Zahara Dessert:
This is so good ty for the lyrics💖💖💖
Zihana Shamrin
Zihana Shamrin:
How quick BTS posted this song . sooooo Catchy , My favorite song . # BTSArmyForLife
Veronica Lirio sandy
Veronica Lirio sandy:
🎼i check d lyrics 🎶only now n it's so meaningful... ❤️💕.. I love BTS n I am 73.
Brave Soul
Brave Soul:
BEAUTIFUL 💜
Bilin Nongbri
Bilin Nongbri:
Happy Army day this is our birthdays gifts😭💜
My banana milk
My banana milk:
The mv just came out and you are the first one to post the lyrics
It was so fast
XX-spongebob-XX
XX-spongebob-XX:
I first heard this song when I was on my way home from kings dominion, doswell, Virginia
Baldip kaur
Baldip kaur:
I like jin ' s voice wow 💓🤭☺️
emine örs
emine örs:
şarkı harika ❤️💕
Belle_isa 06
Belle_isa 06:
BTS e a Billie postaram música nova, já posso morrer em paz
Anii Saddler
Anii Saddler:
At first I only listen to Dynamite but now I think I'm gonna become a fan just like all the other! 😍
carina gutierrez
carina gutierrez:
We dont need permission to dance😚 Happy Birthday to our kookie🎂
Hope Storm
Hope Storm:
BTS songs are so good!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️💖💖💖 How can someone not like them????
Allu Venky
Allu Venky:
Big fan of bts music.. Nijam gaa chalaa estam...i like soo much...
White Eagle Music Network
White Eagle Music Network:
Amazing !!!
Kettilin Alexandra Garcia
Kettilin Alexandra Garcia:
🥰😍🇧🇷💜
Meloney Johnson
Meloney Johnson:
This song is 🔥
Shisui_x
Shisui_x:
Namjoon part is very soft
SA Angel
SA Angel:
Rm vocal is just great
GHOST RIDER
GHOST RIDER:
This song in my opinion is equal with dynamite.
Mona Lisa
Mona Lisa:
I lobed Permission to dance, o think even better that Butter... This song is so, happy🥺
Reuvi Purkayastha
Reuvi Purkayastha:
Fantastic song my favourite song they are super talented 😄🥰
rinne ibara
rinne ibara:
Jin the main character
Chhavi Choudhary
Chhavi Choudhary:
❤️👏
gowsalya ganapathy
gowsalya ganapathy:
V voice 😍😍
ol hi
ol hi:
Thank you! I'm crying over this song!!
Krishna Tiwari ✨
Krishna Tiwari ✨:
Seokjin....✨❤🔥
Ghezal
Ghezal:
Whooohoo this is the best song ever 😍
Lets dance Armys cause we dont need permissions to dance 😊
I love you BTS forever 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
youri choi
youri choi:
This is healing while everyones are getting really hard time and especially disabled people thanks bts 💜
Kiara  McGhee
Kiara McGhee:
Never listen to Korean pop ever just wasn't a fan but hearing this on the phone commercial and I was instantly hooked like yasssssssss
Nour Al-jumaili
Nour Al-jumaili:
شكرا على الترجمة ❤️
JULIE
JULIE:
Thank you sm 💜
Freddi Nicole
Freddi Nicole:
OMG YOURE SO FAST ITS SCARING ME-
[Saturn]
[Saturn]:
It's obvious that this song was written by Ed ✨
Aleah Green
Aleah Green:
This song is such a vibe
ᗰᗩᕼᖇᗩ ♡︎
ᗰᗩᕼᖇᗩ ♡︎:
Jk and Suga and V = 🔥🔥
Ankita Hembram
Ankita Hembram:
Happy Army Day......
💜💜💜💜💜💜
Elisa Birrueta Correa
Elisa Birrueta Correa:
If bts did not exist I do not know what would keep me happy all the time 🥲
I like ramen
I like ramen:
3:01







Gets me every time omg😌
lislorena
lislorena:
me encanto la letra
k. ramana ramu
k. ramana ramu:
Happy army day to all armys 💜💜💜💜💜
Jessica
Jessica:
It’s 2021 let’s see who is listing to this beauty
Big Famous Grizzly
Big Famous Grizzly:
1:54 don’t worry about me just leaving a checkpoint
sam the ghost
sam the ghost:
literally how are u so fast? anyways thanks for the lyrics
Craft&Asmr😍
Craft&Asmr😍:
I really like this song
kim Zaehyung
kim Zaehyung:
I love this song lovely song 😘😘
eugenia rosas
eugenia rosas:
I love your video and everyone 🖤🖤🖤🖤
Sabelo Khulekani Zulu
Sabelo Khulekani Zulu:
I love this song
García L
García L:
I love this song
Francisca Vazquez
Francisca Vazquez:
My phone and I love bts there my favorite and this song is amazing 🥰😊
(Edit i here’d it 3 times 😍😇😘 )
marian cagalingan
marian cagalingan:
the mv literally has captions for the lyrics why are y'all still here???
l__x7v𖤐.
l__x7v𖤐.:
This is the best song😭💜👆
marlin torres
marlin torres:
BTS - Permission to Dance (audio)
─────────●━━━━━━
⇆ㅤㅤㅤㅤ ◁ㅤㅤ ❚❚ ▷ㅤㅤㅤㅤ ↻
Aliyaa
Aliyaa:
😍❤
BANGTAN Y/N 🌟시 리🌟
BANGTAN Y/N 🌟시 리🌟:
Their english are on top of the world, cause we don't need permission to dance!!
♡Ssandra♡
♡Ssandra♡:
BTS giving us good vibes only songs