Dressing like Pride Flags because it's Pride Month

In this video I dress like pride flags to make the homophobes mad PART 2! Pride month is coming and here are some new outfits for you all :) Which outfit is your favorite?

Shop the Belif Aqua Bomb moisturizer here! #belifbff #ad
Sephora: https://seph.me/2SsauNx
Ulta: https://bit.ly/3i7NE8X
Avon https://bit.ly/3bST57w


Dressing like Pride Flags to make the homophobes mad
https://www.youtube.com/watch?v=7J4Q1-gTYhY&list=PLVJ6XC1OhHm4FaaPV2w52aJAgpvuOWu3T&index=4

Previous Video:
Homophobes React to Drag Queens
https://www.youtube.com/watch?v=sL5l-G0iO3w&list=PLVJ6XC1OhHm4FaaPV2w52aJAgpvuOWu3T&index=1&t=32s

Vlog Channel:
https://www.youtube.com/flawlessvlogs

Social Links!
Twitter:
https://twitter.com/FlawlessKevin

Instagram:
https://instagram.com/flawlesskevin/

Snapchat:
kevinninh

Tik Tok:
@flawlesskevin

If you are new to my channel, hello! My name is Kevin and my pronouns are he/him/ and his. This channel is a place for me to express myself in whatever aspect it may be in hopes of helping others feel confident in their own skin too. Without reflection, there would not be the me that I see in today's reflection. Be sure to tune in every #FlawlessFriday for a new video! To be flawless is to be yourself :)

Outro Song:
BTS V - Scenery (Sentimental Scenery Remix)

Business email [email protected]

100+ comentarios:

FlawlessKevin
FlawlessKevin:
Happy #FlawlessFriday! Pride month is coming and so I decided to dress like more pride flags! Which outfit was your favorite?

Also shoutout to Belif skincare for sponsoring this video! Link in the description to shop their Aqua Bomb Moisturizer! :)
_amiyah_does_thingz_
_amiyah_does_thingz_:
The dislikes are from the girls that are jealous because he rocked those skirts better then they could ever DREAM of 👏✨
Byakuya Togami
Byakuya Togami:
The one dislike is a super straight angry they didnt get included
실루Silu
실루Silu:
Not related but...today is my last day of freshman year, and at our high school we had a mini pride parade! They were handing out flags and everyone was dressed in rainbows, some kids even wore flags as capes. It was so much fun! There was also one of the teachers wearing a "free mom hugs" t-shirt. I almost cried! I was so happy! I can't wait to do it again next year🌈❤️
iLLegaLLy oLiveR
iLLegaLLy oLiveR:
kevin: incorporate color into your wardrobe! it makes you happy!

me: is alt and only dresses in black and white with the occasional grey LMAO
Kelsey Gardiner
Kelsey Gardiner:
Kevin: "We don't need no man"
Me: *me laughs in nonbinary/genderfluid bisexual*
Chloe Marian
Chloe Marian:
"They're cheer captain & They are non-binary!!" Yes Kevin!

Edit: So sorry about the pronouns, I didn't notice, I was just quoting Kevin
Rxtr0_V1b3z
Rxtr0_V1b3z:
Ngl if kevin ever does a part 3, he should do the omni flag it’s just such a pretty flag! I’m also omni btw
Gay._.Froggy
Gay._.Froggy:
Yay genderfluid! My time to shine
Ace-Demiromantic-Girl
Ace-Demiromantic-Girl:
Can we do Demisexual and Asexual? :D
Alma Jepson
Alma Jepson:
I’m Polyromantic, so close enough. Thx for including Gender Fluid 😊
Anonymous
Anonymous :
I love how he included aromantic, it doesn't get HALF of the representation it deserves 💚🤍🖤
Duck Is Lord
Duck Is Lord:
So excited for pride month and this video!
Penelope
Penelope:
Can you maybe do the demi girl flag? It’s like really cute >< and I would like to see it very much. Please and thank you ^^
Depressed Gay Wizard
Depressed Gay Wizard:
not to be an attention seeker but it's my birthday, and it also marks the one year anniversary of when i found Kevin's channel and subscribed! 😊
A Random Google Memer
A Random Google Memer:
Claim your ticket "The premiere has officially started" here
angie_zero 0
angie_zero 0:
I'm agender, but I'll use the aromantic outfit, it has the same colors lol
chloe page
chloe page:
Hi Kevin! I just wanted to say how much you helped me feel confident about who i am! Thanks <3
Ayana Saposnik
Ayana Saposnik:
Kevin! I LOVE ALL OF THEM! Can you please do the Omnisexual flag? It's mine and it'll mean a lot to me if you do it!
Also to everyone reading this, don't forget to stay ✨ flawless ✨
The ChumBucket
The ChumBucket:
can we talk about the fit in the thumbnail already–
CHALLENGE ME NEO
CHALLENGE ME NEO:
I'm genderfluid and yay my flag, I love you Kevin but personally I found the look a little too soft or feminine. You ROCKED the outfit ofc but I don't think it was the greatest combo for Genderfluid. No hate and just my opinion. I still love u TONS!!
Ace in your face
Ace in your face:
I need a wardrobe like Kevin!!
Amaryn vanDonkersgoed
Amaryn vanDonkersgoed:
Kevin: * Talking about white bottoms *

Me, a female: *Terror*
The Shadow Man
The Shadow Man:
Me: *Asexual*
FlawlessKevin: *Exist*
Me: *Confused*
frootloop_bunny 101
frootloop_bunny 101:
It’s no fair he can wear white denim without worrying
KellyKelda
KellyKelda:
I'm excited for pride month!!! 🏳️‍🌈🏳️‍🌈
SleepySquid ASMR
SleepySquid ASMR:
This idea is GENIUS! ❤️🧡💛💚💙💜🖤🤍🤎💕
Jiminshiii
Jiminshiii:
I just love his energy and style like YASS QUEEN 👑
jerralyn gelera
jerralyn gelera:
IM AN ARMY TOO!! I ALSO LOVE THE OUTFITS
TheShyWolfie
TheShyWolfie:
I. AM. SO. READY. FOR. PRIDE MONTH!!!! Can't wait to see your outfits :D
pancake 140
pancake 140:
We should have a countdown the day before June 1st like some people do on New Year’s Eve. Like this:


3. 2. 1. PRIDE MONTH!!!!
Sentient Marshmallow
Sentient Marshmallow:
Aromantic outfit gave me instant serotonin. I love how you incorporated the two different shades of green
Brystal Vacker
Brystal Vacker:
You look good in anything lmao can't wait for part three!
Axiswastakenwastaken
Axiswastakenwastaken:
For the next dressing like pride flags- (if you do a part 3) could you do Androsexual?! It means feeling attraction to masculinity regardless if a person is assigned male at birth. And the colors are purple, brown, and light blue. :)
•Marley•
•Marley•:
When you don't have the colors for flag: You know what? I'm just gonna change the colors a little....

Later: IT JUST DOESNT FEEL THE SAME MAN! 😢😢😢
wxnky
wxnky:
The fact that at the start Kevin said: *she's* cheer captain and *she's non-binary*
s
s:
just wanna make this clear for everyone talking about the beginning. not every nonbinary person uses they/them pronouns. my friend uses she/them pronouns and they are nonbinary.
Catnium
Catnium:
I just realized something watching this...

I need that living room celling lamp in my life!
Our Fight For Our Future
Our Fight For Our Future:
Next time you make a pride outfits video can u do the omnisexual flag pls??? ily 🏳️‍🌈
iLLegaLLy oLiveR
iLLegaLLy oLiveR:
WHERE DID YOU GET YOUR MAIN TOP (when you werent in the pride outfits) I LOVE IT
overripe schnitzel
overripe schnitzel:
when you took gymnastics for 8 years of your life but somehow everyone is still more flexibe than you just by kicking their leg up
Lil Prince Koo
Lil Prince Koo:
Bias is Jeon Jungkook!!
"Taehyung take me on a date!" I felt that and Tae would look good as your football boyfriend. I get those fantasy moments in my BTS/Jungkook dreams. One of them was teenager JK from Skool Luv Affair era asking me out on date. I liked the one with the denim skirt. I think for me if I wore it, probably shorts. Plus that BTS shirt be looking great as always on you😂🥰💜💜
Rya Fitz
Rya Fitz:
"Now I cannot see them because the panorama happened"
"This panini needs to be over"
✨Flawless✨
Charlotte Sack
Charlotte Sack:
Hi, ummm...can you do homophobes react to gender fluid tiktoks? As a gender fluid person I would really appreciate it because not that many people remember us. 💗🤍💜🖤💙
Natalia M
Natalia M:
As an aromatic polysexual I can’t choose between either of the outfits.
Roblox4Ever550
Roblox4Ever550:
Kevin truly is flawless :D
And my girlfriend is poly
꧁ɱყʂɬɛʀყ꧂
꧁ɱყʂɬɛʀყ꧂:
I love all of these even though I don’t identify as any of them
SamP
SamP:
I feel so alone being polysexual!😭 I can barely find anything/anyone who's polysexual
karisu the ultimate werid kid
karisu the ultimate werid kid:
Me and my friends are dressing up as pride falgs on the last day of school and were going to put mini pride flags in everyone's lockers and give them to the teachers because
Y E S
Cadence DiFiore
Cadence DiFiore:
Kim tae-hyung! If you see this somehow in the middle of the vast world of things, PLEASE TAKE KEVIN ON A DATE!
Luna Grace
Luna Grace:
can you please do omnisexual? i would love to see you do that flag ❤️
Lunacxx
Lunacxx:
these flags are iconic also armyyyyyyyyyyyyyyyyyy my bias would probably be Tae or Hobi
Ezra Midoriya
Ezra Midoriya:
I'm SO glad you did Agender!!! I'd love to see the homophobes react to Agenders to because I feel like it'd make them so confused. Thank you tho!!
Katie N
Katie N:
Yo I'm aro-ace and asexual was in part one and aromantic was in this one, I'm very happy.
Amelia Arntfield
Amelia Arntfield:
“But then the PaNoRaMa happened”
I was DEAD 🤣
S4S0R1 but the gender fluid
S4S0R1 but the gender fluid:
Omg kevin just rocked all the oufitts😻 AS A GENDER FLUID PERSON IM SO HAPPY TO SEE MY FLAG😭 im in love with that purple skirt😽😩 maybe if there gonna be other flags can you make the abrosexual pride flag i think colors are too cute in abrosexual flag we got pinks greens just look like a watermelon 😋🍉
Weirdogirl 127
Weirdogirl 127:
I’m ace and I’m trying to make an ace flag colored top. It’s gonna be so pretty!
Amity Blight
Amity Blight:
me: Im bisexual

kevin: * exsists *


my sexuality : are you sure about that?
sara :D
sara :D:
no bcs when he said genderfluid ‘this is u’ it actually made me so happy
Catduv
Catduv:
im lesbian and gender fluid ty! for making these vids it makes me feel like myself!! <3
Kelly Madden
Kelly Madden:
Love the non binary inspired outfit. I’m non-binary so it’s calming to know that i I am supported no matter what gender I am!!

Also happy pride month!!
🩸Himiko Toga 🔪
🩸Himiko Toga 🔪:
OH MY FREAKING GOSH, HOW DOSE HE LOOK SO PERFECT IN A SKIRTTT IM NOT A FAN OF SKIRTS BUT SOMEHOW HE PULLS IT OFF
Weeb, That is me
Weeb, That is me:
My bias is Jungkook-
I am very new to BTS compared to others but Jungkook looks very nice with his hair in a ponytail
BlueElephantBow
BlueElephantBow:
This channel makes me feel comfortable to be myself :)
Aubrien Allart
Aubrien Allart:
OMG KEV I LOVE THESE VIDEOS YOU NEED TO DO MORE

Btw my bias in BTS is Jimin 💜
Athena Caile
Athena Caile:
Can you do Demi-gender? (This is two outfits, Demi-girl or Demi-boy)
•Stormy Cat•
•Stormy Cat•:
can u do omnisexual u did my sexuality in the first one and my cousins omnisexual and omnisexaul is kinda like bisexual except ur attracted to one gender more also u slaying as always 😚💅✨✨✨
StanKpop ForClearSkin
StanKpop ForClearSkin:
The homophobes should react to JoJo Siwa's coming outttt 😍
That-truffula-tree
That-truffula-tree:
Omg we’re really gonna ignore how flawless their legs and and basically everything about them 😭😭
Yuna Coffey
Yuna Coffey:
"shes cheer captain and shes nonbinary"
but then- arent her/their pronouns they/them?
gwenn Van de Voorde
gwenn Van de Voorde:
My bias is RM yess 🥰😁
Love the outfits 💜💜
Jeon Jungkook
Jeon Jungkook:
YES YOU’RE AN ARMY! We share a bias too so yay :>
Wølfię_Døødłęž
Wølfię_Døødłęž:
Happy pride month FlawlessKevin! My birthday is tomorrow btw
Smol_ Argent
Smol_ Argent:
My fave was the nonbinary flag outfit! Maybe next time you could try to include demifemale and demimale flag outfits, their flags are so pretty
felix the great
felix the great:
I had to watch this video because pride month is coming love ❤️ you Kevin so much your my favourite person ever
Amanda Wermlamark
Amanda Wermlamark:
I’m polysexual THANKS FOR DOING IT no one ever does that 💗💗💚💚💙💙
33 ChickenNugget 33
33 ChickenNugget 33:
Hey y’all, I wore a tie to my choir concert ✌️
felix the great
felix the great:
Happy almost pride 🌈 month kev
Jess
Jess:
Neither my flags where in here , but the outfits are FABULOUS!
Kpop0223
Kpop0223:
You're really making me want those shoes...
bangchan bestboi
bangchan bestboi:
No one's gonna talk about his kick at 2:33
Cuz like dang that ✨flexibility✨ tho-
Elo
Elo:
They look so amazing in everything!
RoyaleCosmics
RoyaleCosmics:
Happy pride bestie. My bias is J-hope. I’ve legit seen nobody else with the same bias as me :)
sum-thing went wrong
sum-thing went wrong:
my sexuality journey: lesbian, bi, lesbian, bi, lesbian, bi and pan. no, i am not attracted to cooking pans (unless they have bacon on them)
Aj ari
Aj ari:
You’re right I’m becoming a slave of non-binary that’s why I asked my mom to get my haircut really short not the whole thing shaved off like a boyish
PILLSY
PILLSY:
As an Aromantic, Non-binary person, I love how you turn sexualities as fashion !
Blue Mermaid
Blue Mermaid:
Excited about Pride Month
r2dcore
r2dcore:
"Why Hello we meet again!" 💙✨ #flawless
sam N
sam N:
Shit I didn't even realise it's almost pride month 😅. It's my first pride month as out and like comfortable/ realised what I am! time to go by some random rainbow stuff
ella
ella:
The poly flag gives me mermaid vibes
Twilight Clarke
Twilight Clarke:
Love all the fits in this! Happy Pride month everyone! 🌈🌈🌈
Ruby Sielaff
Ruby Sielaff:
Thank you for Doing the non-binary
Taheera635 /Midnight wolf
Taheera635 /Midnight wolf:
When he said we don't need no men!!
Me: Yeahhhhh...... We don't need no men.... Just.. don't make me taste your shoe lol
Mr Bungee Always Rhymes
Mr Bungee Always Rhymes:
Living for the Pokémon memories music 😩
Tessuhh
Tessuhh:
I need the pants from the aromantic flag outfit!
Don't mind me
Don't mind me:
Hey can you please do aromantic? 💚⚪🖤
Arch's
Arch's:
How do you rock each and every outfit!
- Нєι¢нσυυ -
- Нєι¢нσυυ -:
I see my pride flag in the thumbnail, I click.

No but for real man, you look so good in ANYTHING. I’m not exaggerating when I say you can make a TRASH BAG look good. ❤️
Seungmins_Blue _Hoodie
Seungmins_Blue _Hoodie:
I wish I knew how to style clothes
I love these outfits sooo much❤
I'm not part of the lgbtq+ community but I support all of you guys
Gothic Angel
Gothic Angel:
These are all amazing can you do Demi ones such as demisexual, gender, girl, boy by chance your flawless Kevin!!