Emma Roberts REVEALS Her Baby's Gender!

Major congratulations are in order for Emma Roberts and her boyfriend Garrett Hedlund, who officially confirmed they are expecting their first child together.Watch the latest Clevver News Feed: [insert video or playlist link]

Subscribe for more Celebrity News ►► http://bit.ly/SubClevverNews

More from Clevver News:
Rumor Patrol: https://www.youtube.com/watch?v=IaJYuD59kDI&list=PLGiKo5lTqUGSo_N7mzfxHtUNUc9Ej1pYl

YouTuber News: https://www.youtube.com/watch?v=Cyv6rDuFwWA&list=PLGiKo5lTqUGTUdMayY4deqUWvnUi1OVqC
Celebrity Lowdown: https://www.youtube.com/watch?v=GKA34Xf61Qo&list=PLGiKo5lTqUGTb8Dxdqse7arOPubV-RHxs

For More Clevver Visit:
Find us on Facebook: http://facebook.com/clevver
Keep up with us on Instagram: http://instagr.am/Clevver
Follow us on Twitter: http://twitter.com/ClevverTV

Follow our hosts!
Emile Ennis Jr. @emileennisjr Sussan Mourad @sussan_mourad

#EmmaRoberts #GarrettHedlund

58 comentarios:

Natalia Ramirez
Natalia Ramirez:
Y'all I didnt even know she was pregnant
Ka tie
Ka tie:
You all didn’t know she was pregnant, guys I didn’t even know she had a boyfriend... lmao
Sea Shard
Sea Shard:
I literally didn't even know she was pregnant, but congrats!
Weston Ding
Weston Ding:
I did not know she was pregnant! Congrats to her wish her a healthy pregnancy and baby!
NELSON
NELSON:
2020 has a lot of babies
Iliana Ramirez
Iliana Ramirez:
Im early for once. I didnt even know she was pregnant.
Collin Keyser
Collin Keyser:
Katy, Gigi, Bindi, Nicki & Now Emma. 2020 Is Definitely The Year Of The 👶.
Gino Aldeguer
Gino Aldeguer:
I'm still not over the fact that she and Evan Peters split, and now this... oh well, it's her life. lol
Soap Dispencer
Soap Dispencer:
Ooooooooooooooooooooooooooooooh. A PRETTY BABY BOYYY
miranda garcia
miranda garcia:
lowkey thought she would end up w Evan peters 🤷🏻‍♀️
Luna_ 1929
Luna_ 1929:
She looks stunning already sending her love miracles and happiness towards her cant wait to see the little guy running around <3
sariah call
sariah call:
My boyfriend was right then. He said that due to the quarantine and stuff there would be another Baby Boom.
Ayanda Mahlangu
Ayanda Mahlangu:
Wait what, since when was she pregnant?????

And since when did she have a boyfriend?????
IT’S KAMDYN Y’ALL!!
IT’S KAMDYN Y’ALL!!:
She is so pretty!! I had no idea she was pregnant 🤰
Crystal E.
Crystal E.:
Julia Roberts is related to Emma Roberts....How did i miss that 🤦🏽‍♀️😂
Felicity Smoak
Felicity Smoak:
Last time I heard about her, she was getting in trouble for abusing her last boyfriend
The Wood Elf
The Wood Elf:
I'm still salty that she turned down the Harley Quinn role 😒
ioi 9
ioi 9:
Bruh literally everyone is pregnant 😂 congrats Emma!
Dannie Ortega
Dannie Ortega:
Never thought I'd see her pregnant!😍
Also I nevee found out when she split from Evan Peters lol
aanya agrawal
aanya agrawal:
I don't even know who she is but I'm happy for her
•Sophie muffin•
•Sophie muffin•:
WAIT! SHE’S PREGNANT?!-
I really didn’t know lol congrats to Emma tho 😁💙🦋
Alyssa
Alyssa:
Wow congratulations girl... she’s grown up so much
Koyuki Unicorn
Koyuki Unicorn:
All the beautiful ppl in the world be having babie this year✨✨
mary elizabeth parreno
mary elizabeth parreno:
And now there's ed sheeran 😍
Gabrielle Vedder
Gabrielle Vedder:
Congrats Emma Roberts alot of people having babies love it!!!
Junior Lewisky # That Nigga
Junior Lewisky # That Nigga:
Who remembers Emma on Nancy Drew
xoHorror Girlxo
xoHorror Girlxo:
congratulations to emma omg I’m so happy for her ❤️❤️
lee
lee:
Emma never announced her pregnancy until yesterday! It was all rumours
moonchild
moonchild:
Also this the most relevant Garrett has been since Tron. I totally forgot about him. lol
Azlyn Fugate
Azlyn Fugate:
Ngl I think they're baby is gonna be the absolute cutest 👀❤
larre jackson
larre jackson:
Why keep it secret!? Congratulations 🎉 So happy for her. She beautiful and her child will probably have her fabulous looks.
Stacey
Stacey:
I- SHES PREGNANT
Edit: but CONGRATS TO HER!
Adrein
Adrein:
Hey Clever news, Emma Stone is also pregnant
Camila V
Camila V:
Wow Emma is pregnant, I’m so old
Multiverse
Multiverse:
I didn’t even know she was pregnant 🤰 lol
AquaGamer1212
AquaGamer1212:
Since when has she been pregnant?
Wander Ellah
Wander Ellah:
Thats one beautiful baby. Gorgeous parents
Latifa Jenkins
Latifa Jenkins:
I’m so happy for her!
Weston Ding
Weston Ding:
In the glimmers, is 2020 the year of celebrity babies?
Haley Hutchinson
Haley Hutchinson:
This is the year of the babies. My sister is pregnant, my friend is pregnant, Gigi, Katy just had a baby, Nicki, Inanna, some more of my friends had babies this year
SuperChiko 2.3
SuperChiko 2.3:
That's so great
Me In Comments
Me In Comments:
Wait, what!?
KJ Slaps
KJ Slaps:
CHANNEL IS PREGGERS?! How unskinny of her. 😆
Hassan Bin rahmad
Hassan Bin rahmad:
Congrats Emma and her boyfriend...happy for both of you
Shemarlos Scott
Shemarlos Scott:
Emma Roberts is Gorgeous
Les Cactus
Les Cactus:
Is this the same woman that was arrested for domestic assault?
Wilma Jansson
Wilma Jansson:
It's a boy y'all
Matheus BR
Matheus BR:
Algum brasileiro aqui ???
Enrique Ramirez
Enrique Ramirez:
Baby 💙🤰🏼❤️💗😘
Lemony Snicket
Lemony Snicket:
I love scream queens!!
Jassy Jones
Jassy Jones:
Congrats to Emma
NottCharli ETN Stoudio
NottCharli ETN Stoudio:
CONGRATS Emma robberts
Sanu Santhosh
Sanu Santhosh:
everyone is smushing and having babies
Pomegranate Number 3
Pomegranate Number 3:
How her baby boy will be as beautiful as her
Chloe Miller
Chloe Miller:
I remember when she was in Aquamarine back in 2006
Dionne Murry
Dionne Murry:
Lol all the celebs are pregnant. Lea Michele, Katy perry, Gigi hadid, Sophie turner,
Mckenzie Coffman
Mckenzie Coffman:
Seriously
Rhett Corbett
Rhett Corbett:
Are u allowed to call your child a "boy" or a "girl" in by his ridiculous non gender specific dribble era that we are in ? Would not put it past the haters to attack Emma because she dared to call her soon to be son a "boy". Congratulations by the way.👍