Galatasaray 2 - 1 Çaykur Rizespor (Maç Özeti Ve Golleri)

Galatasaray 2 - 1 Çaykur Rizespor (Maç Özeti Ve Golleri)

Noticias relacionadas:

93 comentarios:

Ek Genc
Ek Genc:
Leminayı canlı izlemek nasib oldu
Adam sağlam oynuyor gerçekten değerini bilmek lazım
Şakir Kabar
Şakir Kabar:
Bu lemina bir melo olacak 😁😊😊😊
İhsan Kılıç
İhsan Kılıç:
ben bu leminaya bsyiliyom abi adam penalti atarken dua ediyo
demir bursaspor
demir bursaspor:
Gs den baska her takimdan olanlarda yazmis, bende yazayim nkdar fevevli 8taşlı warsa hepsinin mk
Furkan KURU
Furkan KURU:
3:59 üstad bu ne sakinlik
Cem
Cem:
Leminaya çöp diyen salaklar burda mı 😂
Ol'Dirty Bastard
Ol'Dirty Bastard:
Umarim Lemina transfer edilir..tam Aslan parcasi.
Deran Damir
Deran Damir:
Takim en sonunda kosmaya ve pres yapmaya basladi,bu ligde kosmazsan pres yapmazsan,durarak oynarsan mac kazanamazsin.
Zıbın
Zıbın:
özet çok kesik kesik
tayfun öztürk
tayfun öztürk:
Şu ahmet çalık malını bi gönderin artık altyapıda ki emin bundan daha iyi oynar
Yunus emre Demirkan
Yunus emre Demirkan:
Tebrikler "GALATASARAY"💛❤
turkiye vatan
turkiye vatan:
Gs liyim adamlarin ikinci golunde nasil bir faul var ben anlamadim
Okan Kobatan
Okan Kobatan:
Rize de gs in ali samiyen de rizenin hakki yendi.
SAM Videoları
SAM Videoları:
Kanali satmak istersen ulaşabilirsin @darksanat
engin aaa
engin aaa:
Son dakikada rizenin hakkı yenmiş. Yazıklar olsun senin böyle şeylere ne ihtiyacin var Gaysaray
Emre Can
Emre Can:
Konyaaaaaa siside alacaz
Muhammed Sedat Uzun
Muhammed Sedat Uzun:
ben rizesporluyum ama şu son pozisyonda bise yok kendını yere attı
hsh hdh
hsh hdh:
Galatasaray'ın yedek kalecileri hep MAL oluyo
Tugrul ERDOĞAN
Tugrul ERDOĞAN:
Murat yükseliyordu önünde markao var gol iptal edildi..))
AHMET TOSUN
AHMET TOSUN:
Adem büyük penaltı kullanırken lemina dua ediyordu görenler varmı
real Morteza
real Morteza:
Son ataktaki gol zaten sayilsaydi vara gidecekti el vardi ondan sonra
Suat Gumus
Suat Gumus:
Faul 😂😂😂
Talha Kagnici
Talha Kagnici:
Soran olursa GS şike yapmaz Okan kendi takım arkadaşıyla carpisiyo GS lehine faul oluyo
Recep Salbaş
Recep Salbaş:
Galatasaray brewed to Çaykur Rizespor
yusuf güner
yusuf güner:
Rizenin son dakikada buz gibi golünü vermediler kaleci kendi adamıyla çarpışıyor herkes empati yapsın
Can Balcı
Can Balcı:
Rizeliyim penaltıya saçma diyen mahallede top oynasın tartışmaya kapalı
Vakkas Polat
Vakkas Polat:
Adam omzuna çıkacakmış gbi sarılmış marcaoya hala faul yok diorlar
rıdvan Deniz
rıdvan Deniz:
Rizenin golünde faul yok. Ah hakem ah.
ALii Diyeßiri
ALii Diyeßiri:
Şikenin bi başka versiyonu
Ahmet Okan
Ahmet Okan:
Rize spora hile yaptı hakem
53Rizeli 42
53Rizeli 42:
amk gene hakkımız yenmiş verilen penaltıya bişey demiyorum ama son dakka golünde hiçbirşey yoktu mis gibi berabere bitip biz geçecektik turu
Cem Daştan
Cem Daştan:
Hakem 6s ye yaptı gene son dakikada yapcani.rizenin hakkını yediler.iddia ediyorum şu 6s fenere çıksın kurada.fener bu haliyle bu sene 6-0 8-0 la egale olcak cinconda bi cacık yok..
fb1907
fb1907:
Dunya uzerindeki en balli takım, en cok kayrilan ,en çok saibeli kupa alan takimı ...sureklide şikayet eden takım...yuzsuzlugun arsizligin sınırı yok
Duman Harman
Duman Harman:
Keske Leminayi transfer etsek dicem ama hic sanmiyom,bu adam icin büyük bi sans türkiyede oynamak adam yüzdeyüzünü vererek oynuyor ki avrupadaki takimlar görsün ve yüksek maas alacak bi takima transfer olabilmek icin
Turgay Bostanoglu
Turgay Bostanoglu:
Galatasaray macin galibiyetini haketti ama son saniyede rizenin göllün yediler bile bile
Yusuf Erdogmus
Yusuf Erdogmus:
Ben bir galatasaraylı olarak bu galibiyet bu tur hiç içime sinmedi...
Salih Çelikarslan
Salih Çelikarslan:
2 Galatasaraylı oyuncu çarpışıyor hakem faul diyip golü iptal ediyor. Bunu başka hiçbir ülkede göremezsiniz. GS kadar rezil bir takım yok
Arif
Arif:
Türkiye cumhuriyeti devletin de 90+7 de ki golü verecek hakem doğmadi daha üstüne üstlük karşısında Galatasaray gibi bir takım varken
ok ak
ok ak:
Kalecinin hatalı çıkış yapti sonra kendini yalandan yere birakti dikkat edin golü yedikten sonra kendini yere atıyor. Rizenin bariz golü yenmiş gecen haftada denizliyi zorla yendiler. Bu takım şampiyon olamaz
Selim Gökdemir
Selim Gökdemir:
Türkiyede her macda penalti golü var cok sikici
Fatih 2009
Fatih 2009:
Lemina gercekden meloyu aratmiyor.Lemi bir yildiz.
Orhun Kartal
Orhun Kartal:
Tuzemen yorum yap diye para aliyosun eyyam yap diye deil.ne kaleciye nede marcao ya faul yok sende goruyosun ama iste...
Hikmetnuru
Hikmetnuru:
maci GS ye verdiler...
yesilkurbaga kuru
yesilkurbaga kuru:
Empati yaparmi bu got cimbomlular mactan so ra neasil keyifli terim eger o gol kendi lehine verilmemis olsaydi bak sen filme boyle bunlar isde senelerdr en cok kollanan takim bu bde fenere kollaniyo derler aksine siz en com kollanansnz
Gta San Andreas
Gta San Andreas:
Şampiyon Hakemler (GALATASARAY)
Kürşat Saat
Kürşat Saat:
Son dakikada rizenin hakkı yenmiş yazıklar olsun türkiyede futbol kirli fener galatasaray kapışacak diye bu kadarda hak yenmez
Serkan Damar'la Dublaj
Serkan Damar'la Dublaj:
Bu ne biçim özet hep kesik, pozisyon öncesinde pozisyonların nasıl oluştugu yok
Tayfun AKALIN
Tayfun AKALIN:
*2.Yarı bir şeyler olacak gibi haydi bakalım inşAllah...*

💛 *Şampiyonluk bizim kupa bizim CİMBOM!..* 💗
Erce Yerli
Erce Yerli:
Burak Albayrak net bir şekilde Marcao'nun zıplamasını engelleyerek faul yapıyor.Okan'a faul yok.Algı yapmayın.Maç Galatasaray'ın hakkıydı.Galatasaray'ın her maçı temiz.Siz kendinize bakın şikeciler.Her maç şerefsizlikle haksızlıkla maç alıyorsunuz.
Halil`
Halil`:
Ömer Bayram her yerde! Helal olsun! Adı gideceklerle anılıyorken, ilk 11'e girmeyi hedefliyor adam..
Wien Wien
Wien Wien:
Buz gibi golü iptal etmisler yaziklar olsun!!!
Ali Ihsan Sarikaya
Ali Ihsan Sarikaya:
Ben size maçın özetini anlatim
Hemen bir Galatasaray penaltısı oluyor adem gelip golü atıyor 👏👏 sonra Rize penaltı dan bir gol buluyor Galatasaray bir goldaha atıyor ve 2-1 öne geçiyor ve 3:27 de adamların golü harcanıyor yazık valla yazık
j Malinowska
j Malinowska:
Bu sene bize zaten sampiyonluk zor bari gelecek sezonu dusunup genc yerli futbolculari sans verilsin
Ben Mete
Ben Mete:
Kendini Muslera zanneden kocuk gibi okan
ali öksüz
ali öksüz:
Karaktersiz takımların sempatizanları ve rizenin yavşak hocası oyuncusunun son dakikada yaptığı net faule faul değil diyorlar. rizeli oyuncunun hem marcaoya hem okana eliyle müdahalesi var dengelerini bozuyor onu da geçtim pozisyonun devamında elle oynama var top kolundan sekip arkadaşına gidiyor yoksa ahmet uzaklaştıracak sonunda kaleye gidiyor top, neymiş efendim gol vermelilermiş. Bu şerefsizler ilk maçta emreye yapılan penaltıyı bu maçın ilk yarısında ömere yapılan penaltıyı neden söylemiyorlar oyuncuları tekme tokat top oynuyor kart görmüyorlar hakemin tepesine çıkacaklar her pozisyonda ama rakip Galatasaray diye hakemler sesini çıkartmıyor.Bunları görmezden gelip kendilerine göre alçakça yorumladıkları pozisyonlar üzerinden algı oluşturmaya çalışan karaktersizler Allah hepinizi ıslah etsin.
çağlar satılmış
çağlar satılmış:
Rizenin gol gume.gitmis yazik valla
Kürşat Saat
Kürşat Saat:
Kahrolsun istanbul takımları
Ömer Demirhan
Ömer Demirhan:
Rizenin 2. Gölü çalındı resmen yazıklar olsun
Murat Hasan
Murat Hasan:
Ulan Allah var o penaltı degildi Lan Allah belanizi versin anca böyle rizenin hakkini yersiniz
Horatius Wolfteam
Horatius Wolfteam:
Leminaçokiyioynuyor
mavibalon
mavibalon:
verilmeyen gole bak :D hak yıyıcıler ıs basında... zar zor aldıgınız her macta hep bir katekulle var ayıp konuşulmayan altında bir sey aranmayan macınız yok artık
Soner Irmak
Soner Irmak:
Buz gibi golü vermemiş adam kendi takım arkadaşına çarpıyor
Tamer Başer
Tamer Başer:
Adam Marcaonun ağzına elini sokuyor daha hala hak yendi, haksızlık yapıldı; böyle mağlubiyete içimiz acıyo geyiği yapmasın fenevliRizesporlular! Daha ala faulmu VaR?!?
Osman Karaduman
Osman Karaduman:
Son dakıka buz gibi gol var ama iptal
İşte cincon işte kupa
KING MUSTAFA
KING MUSTAFA:
Rizenin golu sayılmamış ayıp sayılsaydı rize geçiyodu turu
DOGU DODO
DOGU DODO:
Hakem maçi katletmiş yazik olmuş RİZEYE
ahmet ak
ahmet ak:
Bonus kafa faul yapıyor topa çıkarken ne var bunda anlaşılmayan
ML
ML:
Where is falcao ?
Afo Ert
Afo Ert:
Galata geçen yıl da finalde akhisarı ŞİKEYLE yenmişti hem zaten o maçın hakemi suat arslanboğa'ya da artık daha maç vermiyolar şimdi yine ŞİKEyle kazanıyorlar yazık çok yazık
GS Gss
GS Gss:
İlk pozisyon penalti
Oğuzhan Ulaşkın
Oğuzhan Ulaşkın:
O çarpışmada hiç bir şey yok
Serkan Ertemelli
Serkan Ertemelli:
Gs li olarak gs kalecisi 2 inci sari karti gormeliydi, rize nin penaltisi net ve sari kart
düsünen deli
düsünen deli:
Iptal edilen gol hataliymis bence ,orda kalecinin sakarligi resmen,ama terimin lobisi napcan
kuzenler burda
kuzenler burda:
1.45 de lemina dua ediyor adam gibi adam
Ismet Yaman
Ismet Yaman:
Yine Rezalet yine galatasaray. Skandal düdük ile gs tur atliyor, Rize´nin hakki yeniyor.
Emre Yüce
Emre Yüce:
Onyekuru Falcao Jesse
Akbaba Feghouli
Lemina
Pes usulü hızlı kontra atak..
mur dert
mur dert:
Pis Sikdik. Sampiyon GALATASARAY
Abuziddin Kömürcü
Abuziddin Kömürcü:
Eyy cinconlular rize maçını izlediniz mi? Peki izlediyseniz utandınız mı ? Sindirebildiniz mi 90+5 'te adamların bariz golü nasıl verilmedi.Senin cinconun normalde elendi ama senin gibi midesiz cinconlular olduğu sürecede bu düzen değişmeyecek.Şaibeli şampiyonluklar,kupalar senin müzene hep ahlaksızca gelecek.Tek kelime ile YAZIKLAR OLSUN.
Babo Musto
Babo Musto:
Turu geçen Takım aslında Rizespordur.Adi Hakem Kaleci Topu tutamıyor beceriksizliğini görüyor Faul veriyor Hassiktirin ordan
tyler durden
tyler durden:
Şu Rize'nin verilmeyen golünde oynadığı takım Fenerbahçe olsaydı Aspor şimdi ortalığı yıkmıştı, burada faul nerede var diye. Şimdi utanmadan sırtına çıkmış filan diyor adam hiçbir şey yapmamış. Kaleci kendi dengesizliğiyle topu alamamış bir de artistlik yapıyor sakat ayaklarına.
Allah bin türlü belanızı versin sizin
Genghis Tigin
Genghis Tigin:
YAZIK FUTBOL OBJEKTIF BAKAN BİRI ORDA FOUL DIYEMEZ ABI EGRİ OTURUP DOĞRU KONUSALIM. YAZIK ETTİLER RİZEYE. ORDA RIZE DEĞILDE FB BJK OLSAYDI HALEM GOLU VERIRDI. SIRF RİZE DIYE VERMEDI FUTBOL ZEVKI KALMADI BU ULKEDE TAKIM TUTULMAZ.
Wien Wien
Wien Wien:
Fatih terim birde mactan sonra var bize soyle yapti boyle yapti diyor ulan size maci alip vermisler hala zirliyon her zamanki gibi...
Dhc Mad. bard
Dhc Mad. bard:
Kamera sistemleri neden az pozisyonlar da 1500 kere izleniyor yok şöyle oldu, bu böyle geldi falan Avrupa da herşey daha dizaynı daha fazla kamera var açılar hiç belli olmuyor rezil bi lig tabi tff'nin işi gücü Dümbüklük yapmak dimi
Yasin Örseloğlu
Yasin Örseloğlu:
Turkiyede hakemlerle bir yere gelirsiniz sonra pariste muslera cavaniye yalvarmak zorunda kalır ne olur fazla atmayın diye...... bu kafayla 8 yememek için daha çoook yalvarırız.....
Berk Arslan
Berk Arslan:
Son pozisyon hakkında
1. Kıvırcık Marcao'nun omzuna tutundu
2. Düşen top kıvırcığın koluna çarptı
3. Düdük çaldı ve gol oldu
Bu pozisyon gol değildir. Ama bu tartışmanın çıkma sebebi hakemin ve kalecinin bok yemesidir. Kaleci orada yuvarlanmasaydı, hakem de düdük çalmadan vara gitseydi o zaman meydana çıkacaktı golün nizami olmadığı
burhan mergavul
burhan mergavul:
Şimdi konuşanlar var yok rizenin hakkı gitti çalındı falan filan diye. Çok değil 1 hafta önce oynanan ilk maçta verilmeyen iptal olan golümüz ve verilmeyen penaltımızı ne çabuk unuttunuz ? Avellik yapmasın kimse burda
anabasis anabasis
anabasis anabasis:
Son dakikada gs kalecisi kendi adamına carpıp dusuyor ve net gol. Ama neden VAR devreye girmedi? Simdi vicdan VARSA en azından TUR Rize'nin hakkıdır deyin...
Orxan Eliyev
Orxan Eliyev:
Belhanda oyunu çox zeifledir. Takım hücuma cıxır bu geriyə saga gereksiz paslar atır
anabasis anabasis
anabasis anabasis:
Gs taraftarı neden boyle bilgisiz ve vicdansız... Gecen seneki hakem destegıyle gelen şampiyonluk ve bu maçtaki sacma penaltı ve iptal edilen son dakika golü... ustelik VARa rağmen . Allah'a havale ediyoruz.
abdurrahman saracoglu
abdurrahman saracoglu:
Ulan fatih terim sanki ligte önüne gelene 3-4 atarak güle oynaya yeniyorsunda bu maça yedek kadroyla çıkmışsın. Bu soğukta hafta arası gelen taraftara bari saygın olsun be.
yusuf alıcı
yusuf alıcı:
Bu Gs kadar haysizyetsiz bir kulüp daha dünya tarihine gelmemiştir.Ligde 2 yıldır hakemler,kupad ahakemler.Utanmadan zolru derler.Allah belanızı versin 30 yıllık futbol geçmişi olan fetö derin devlet destekli takım.
Orxan Eliyev
Orxan Eliyev:
Belhanda getməli.
AduKen AduKen
AduKen AduKen:
Galatasaray'ın 1 penaltısını yemişler bu maç 3-1 biterdi