Galatasaray değişemiyor, geri gidiyor

Noticias relacionadas:

100+ comentarios:

Kadir Akbas
Kadir Akbas:
Ben bu seneyi gözden çıkardım lakin 3 sene Fatih terime katlanamam.
sifodias43
sifodias43:
Fatih Terim'le bu iş olmayacak. Çok net.
ThePerson
ThePerson:
Takım gençleşirken FT den başlanmalıydı. Dinamik genç tutkulu bilgili genç modern futbola inanan bir hoca lazım çok acil.
Hayri siydam
Hayri siydam:
Fatih terim olduğu sürece bu oyunu izleyeceğiz çünkü Evlatcilik yapıyor duygusal davranıyor.
Babel.Arda. emre Akbaba.Alpaslan.omer bayram.bu oyuncular VASAT oyuncular.Bu oyuncularla oynamaya devam EDERSENİZ ortaya bu oyun çıkar.Galatasarayi VASATA ALIŞTIRDİN Hocam... PSV MAÇINDA barış Alper Yılmaz başlıyorsun bu takımlara karşı oynatmiyorsun inanılır gibi değil... Artık hocam torunlarını sevme zamanın gelmiş.
BLACKBEARD
BLACKBEARD:
Galatasaray olmuş Terimspor. Galatasaray her geçen gün geriye gidiyor. FT Galatasaray'dan uzaklaştırılmadan hiçbir şey değişmez.
i. okur
i. okur:
Çok öncelerden söyledik; Terim gitmeden GS düzelmeye başlamaz. Ey GS yönetimi, bu ülkede veya yurt dışında yok mu GS ı çalıştıracak bir başka çalıştırıcı? Nedir bu Terim bağımlılığı. Yurt dışında Terim in aldığı yıllık 3,5 milyon Euro'nun yarısına GS ı çalıştıracak bir sürü kaliteli hoca var.
Kral Ferdici Yusuf
Kral Ferdici Yusuf:
Fatih Hoca Sayesinde Hep Geri Gidiyoruz
Mehmet Can Orhan
Mehmet Can Orhan:
Burak elmas a söyledik terimle devam edersen sende bitersin dedik öyle olacak o terimle devam edecek ve kendisini de bitirecek
Batuhan Ersen
Batuhan Ersen:
Hala teker teker oyuncu eleştiriyosunuz hocam. Başımızda teknik direktör yok bu düzende kimi alırsan al herkes kötü gözükür. En önemli transferimiz hoca olur bu durumda ama o da bu sene olmayacak malesef
Recep Y. Korkmaz
Recep Y. Korkmaz:
Genç oyuncu babası(!) fterim'in B.Alper Yılmaz'a süre vermeyip Arda'ya sarılmasını anlamlandıran var mı?
Burak
Burak:
Öyle bir oyun formatı varki takımda dünya çapında futbolcu alsan 5 maç sonra tanınmaz hale geliyor merkezden dikine oynama yok,kanat oyunu yok, ceza sahası içine isabetli orta yok varsa yoksa savunmada yan pas-geri pas.
Recep Y. Korkmaz
Recep Y. Korkmaz:
Galatasaray'ın en büyük sorununun FTerim olduğunu görmemek için kör veya art niyetli olmak gerek, başka bir seçenek yok.
Lui
Lui:
Malasef artik Hocada gençleşmeli!! Bu duruma geldik artik, her zmn ayni bahaneler, ve yine oyuna given Arda, Babel. Baris Alper nerde? Adamlar bugun 17yasindaki genci aldilar oyuna
Necip Akdemir
Necip Akdemir:
GALATASARAY Transferde gençlere yöneldik diyor. Ama Sahada hep dedeler var. Bu nasil transfer anlamadim. Halen Arda, Babel ve Falcao aşkı. Takım yengeç gibi.
TÜRKİYE CUMHURİYETİ
TÜRKİYE CUMHURİYETİ:
Galatasaray her maç ileri gideceğine geri gidiyor...Terim geçen sene kenara çekilecekti yeter artık..şu allahın belası geri paslardan kaleciye paslardan delirdik yeter
TÜRKİYE CUMHURİYETİ
TÜRKİYE CUMHURİYETİ:
bu oynadığımız 6. resmi maç ama daha ne bir oyun planı ne taktik ne de disiplin görebildik
Roddick
Roddick:
Galatasaray büyüklüğünden haberi yok TERİMCİLERİN Galatasaraylı olun Galatasaraylilik bu değil 3 senedir rezil futbol var eleştiren istifa diyen olmadığın Galatasaray kendinde küçük görüyor Terim egosu ve gitmeden başarıda iyi futbolda hayal her hafta yazıyom her hafta haklı cikiyom hala savunuyorlar koruyolar korkak TERİMCİler Galatasarayi Avrupa'da Türkiye'de bitirdi köy takımları tek kale oynuyor bize karşı utanmasaida yok hala transfer yazanlar var hoca yok hoca yok takimda egolunun kibirli terim var iyi olunca oyuncuyla konuştum diyor kötü olunca mostafa gibi belki almayız diyor ahahahahaha şaka gibi ..... ben artık terim arda elmas gidene biraktim izlemeyi desteklemeyi öz oğlu torpilli oğlu ardayi oynatsin rezil kadrolar cikarip rezil top oynatsin rezil oyuncu değişikliği yapsın size mustehak beter olun terime istifa demeyip destekleyenler Trabzonspor Beşiktaş ilk iki fenerbahce üç Galatasaray belki 5 6 olur bu futbolla adana Demirspor Alanya sporla yasirir bı ihtimal ligde
Doğan
Doğan:
Arda ısrarı Fatih Terim'e olan güvenimizi bitiriyor. Futbolu bıraksın teknik ekibe girsin bari. Yoksa bunu oynattıkca eksik oynuyoruz.
Taner Karadaş
Taner Karadaş:
Erhan kardeşim sen terimi görür konuşursun allahını seviyorsan söyle gitsin artık takımdan yeter artık lütfen ya. Ayıp utanıyorum artık
Onur Capar
Onur Capar:
Fatih Terim hocama tavsiye ederim Dortmund vs Bayern Super Cup macina baksin. Dortmund un 7 saniyede 3 pasla nasil rakib kaleye gittigini izlesin
Anonymous
Anonymous:
fatih terim 2-3 yıldır hem kulüp siyasetine hem de kulüp dışı siyasetine öyle bir karıştı ki futbolu unuttu. devamlı bahaneler üretmesi futbola odaklanamamasından kaynaklı.
Sinan Sahin
Sinan Sahin:
Takımın kalitesi düştü.Fatih hoca ve ekibi etkisiz.Değişim şart
HalfLife224
HalfLife224:
Hep soyledik, takim 3.5 senedir top oynamiyor, FT ile yapilanma yapilmamali dedik, tam o ara secim oldu, yeni yonetim tam da FTnin istedigi gibi, simdi hoca son kozu 3 yillik yapilanma moduna girdi ve surekli transfer yaptiriyor, yasi yetenler 2. Terim doneminde bu tarz transferlerin nasil sonuclandigini iyi hatirlayacaktir, hoca mental olarak coktan emekli olmus ama bunu icimizde kabullenmek istemeyenler var, bizim yari butcemizden daha dusuk butceli takimlar tas gibi top oynuyor, biz her sene on milyonlari transfere harcayip sonra her transfer doneminde sil bastan, neden hoca topculari begenmemis vs. Bir kisi de cikip demiyor ki hoca 3.5 senedir her 6 ayda takimin yarisini yeniliyorsun, futbol nerede? Galatasaray camiasi vasata bu kadar tahammul etmezdi, yazik, acikcasi ben bu sene ligde dahi sampiyonluk beklemiyorum, zaten takim ici disiplinsizlik de cabasi, hocanin oldugu yerde kacga gurultu eksik olmuyor, kimse atilmasa zaten kendisi atiliyor ceza yiyor, 30 kusur mac ceza yiyen kac tane teknik adam var DUNYADA!? Yaniyorum da yapilanma diye harcanan paralara yaniyorum. FT gidecek en az yarisi cop olacak.
Mustafa PALTA
Mustafa PALTA:
Erhan telli Galatasarayın senin gibi yorumculara ihtiyacı var. Samimi söylüyorum birileri gerçekleri söylemez ise doğruyu bulamayacak hoca belli oldu, biz bu değiliz, daha fazla üretken ol bizde seni daha fazla kitleye ulaştıralım, iyi geceler olsun. 👍👍👍👍👏👏
Tolga Yılmaz
Tolga Yılmaz:
Terim sen indir 3 milyonu cebe , sonra sürekli bahane uydur. Cengizi kullandın son iki sene yönetimi suçladın, hoş hakkın olduğu dönemde oldu ama hep aldırdın futbolcu sonra foss, ortada birşey yok
f k
f k:
Ben artık Fatih Terim'in istifasını değil, Ali Samiyen'den ıslıklanarak, yuhalanarak kovulmasını istiyorum. Çünkü kendisi istifa etme lüksünü kaybetti.
ABCDE751
ABCDE751:
terim uefanın meyvesini yiyiyor o kadro hazır ve çok iyi kadroydu terim ona hazır oturdu. Süper lig berbat bir lig anca diger takimlara göre yüksek seviyeli takım kuran otomatikmen sampiyon oluyor sonrasında avrupada rezil oluyoruz oyun yok taktik yok terimin acilen gitmesi lazım okan buruk gibi yeni kisilere yönelmesi lazım
Anonymous
Anonymous:
Bi Trabzon’un, Roma’ya karşı oynadığı futbola bak; bir de koskoca Avrupa Fatih’i Galatasaray’ın, köy takımlarına karşı oynadığı futbola.. İki, üç tane etkileşim bağımlısı Twitter ergeninin tükürdüklerini yalamasınlar diye Galatasaray’ın ölümünü izliyoruz
Deran Damir
Deran Damir:
Gs en buyuk.sorunu Terimdir,cunku Terim herkesten ustun goruyor kendini,ben ders almam ders veririm devri bitti,ama gelde bunu Burak Elmasa anlat.
Kral Ferdici Yusuf
Kral Ferdici Yusuf:
NERDE Eski Fatih Hoca NERDE Pres
Takım hiç Yok
emin engin kaya
emin engin kaya:
Randers takımı oyuncularının çoğu 50 ile 100 bin euruya oynuyor.Yani bu kadar kötü oyun olmaz.Biraz olsun fark olması gerekmez mi?Bu kadar para harcayıp da bu kadar kötü takım kuran bir takım var mıdır?
N. Bağ
N. Bağ:
Sen yarın o basın toplantısının üzerine dayanamayıp bir canlı yayın yaparsın eminim.

Onu bunu bilmem de futbol olarak, etik olarak, mali olarak kulüp iflasa doğru hızla gidiyor. Bu işler nasıl düzelecek.

Maça hiç girmeye gerek yok. Kısa özeti şu: Terim gene saçmaladı.
Эльбрус Гусейнзаде
Эльбрус Гусейнзаде:
Arkaya one geriye pas bir soran yok genc oyunculari soran yok….Fatih Terim bir once bir guzel plaket verib genc teknik direktor gelmelidi
Netero Hodja
Netero Hodja:
Dost acı söyler. Oyun moyun yok sahada, eze eze geçmemiz gereken takımları zor şer geçtiğimize şükrettiriyor bizi Fatih Hoca
Burak
Burak:
Onyekuru parti yapmış, almayalım. O paraları Onyekuru'ya veremeyiz. O paraları Akbaba'ya verelim mesela. Neden? Efendi çocuk. Her şeyden öte Galatasaray'ın çocuğu. Parti de yapmıyor.
Cengizhan KIRAC
Cengizhan KIRAC:
Her maç üzerine koyamıyoruz. Değişiklikler hiç katkısı olmadı. Aksine Babel ve Yedlin hiç oyuncu geçip orta yapmıyor hep geriye ve yana dönüyorlar. Nerde o eski oyuncumuz Abdel Kader Kaita. Bu takımdan hiçbir cacık olmaz alışkanlık olduğu için izliyorum yoksa izlemeyeceğim çok ağır oynadıkları için sürekli geriye ve yana dönüyor bütün oyuncular nefret ediyorum geriye döndüklerinde
Yaşar Sözen
Yaşar Sözen:
Bizim takımda sistem namına hiç bisey yok! abi taç kullanma yok! duran top kullanma becerisi yok! pasları olumlu kullanma yok! Hangi oyuncuyu alırsan al önce bi sistemin olacak..Fatih Hocanın yaptığı değişikler akıl tutulması inanılır gibi değil yaaa bi tane genç oyuncu kazanmazmi bir adam? Barışı niye aldırdın? Yaa bi tane genç oyuncu oynat ben her defasında arda babel fegholi izlemek zorundamiyim? Hocanın gitme zamanı geldi takım futbol oynamıyor 2.ligdeki herhangi bir takimdan daha cok zevk alıyorum karşındaki takım falcaonun aldığı paraya kurulan bir takım hoca çıkmış hala transfer diyor..Ne anlatiyorsun hocam yaaa ne ?
Kral Ferdici Yusuf
Kral Ferdici Yusuf:
Erhan Kardeşim Doğru Soyluyorsun
Avrupa'da Oynamayacak Fudbolcuyu Neden Transfer Yapiyorlar Yazık
Ratatuy Babie
Ratatuy Babie:
cidden durum kötüye gidiyor
Afqan Qafarov
Afqan Qafarov:
Son 4 yılda aslında Terimin bir bok olmadığını gördük. Uefa kupası Hagi, Hakan, Popescu, Tugay ve s oyuncuların eseri. 11-13 şampiyonlukları da Sneyder, Drogba, Melo, Burak ve Selcukun eseri. Terimin takım kurup başarı yakaladığı yok. İyi hatırlanmak istiyorsa defolsun gitsin. Artık taraftar yemiyor. Şimdi de eylül ayını işaret ediyor. Transfer yapacağız diye. Ulan angut 40 tane transfer yaptın. Takım bütcesi Falcaonun maaşı kadar olan takıma karşı biz ne oynadık?
gorkem yer
gorkem yer:
Muslera'nın formunun düşmesinin en büyük sebeplerinden biri Taffarel'in gidişidir, maalesef kaleci antrenörü değiştikten sonra Muslera'nın formu da gün geçtikçe düştü. Bu da yine Fatih Terim'den kaynaklanıyor, kendisini çok yalnız bıraktı teknik direktörümüz. Kendisi bunu istedi ama onun aleyhine bir durum bu, ama hala farketmiş değil sanırım. Turu geçeriz illa ki ama UEFA'da veya ligde çok iyi performans beklemek hayal olur.
Baran Gültekin
Baran Gültekin:
Erhan abi her zamanki gibi haklısın şu gol yenir mi Allah için ya taçtan karambole gol mü yenir PTT takımları yemiyor bu golu
mert gedikli
mert gedikli:
MARTILARDAN KAÇAN YENGEÇLER GİBİYDİK BU TAKIMIN ADI BUNDAND SONRA YENGEÇSPOR OLSUN 🤣
Murad Basak
Murad Basak:
Fatih terim devri bitmiştir, artık yeni hoca zamanı gelmiş ve geçiyor
Ahmet ÖZKAN
Ahmet ÖZKAN:
Bagımsız gazeticileğe tam destek. Böyle cesur ve doğru konuşanlara ihtiyacımız var.
Ibrahim K
Ibrahim K:
Eskiden fazla tutmazdim seni erhan abi fazla terimsevendin ama sizinde gözünüz acilmis artik hocayla olmicagi 👍 bu terimciler bizi bitircek
Ali Baba
Ali Baba:
Ceza sahasinda adam gibi iki pas yapamadigimiz gibi kanatlardan tek isabetli orta yok felaket bir durum.
GalaMedya
GalaMedya:
Erhan abi bu cizgini hiç bozma.. her gün YouTube girip Erhan telli yazıp yeni videonu izliyorum. Benim gbi yüzlerce Renktasim olduğunu biliyorum. Umarım 500Bin abonede olsan hep aynı çizgide yürürsün.
İLK£R ALPARSLAN
İLK£R ALPARSLAN:
Takımda Sistem Yok Diyenler Ayıp Ediyor..3 Senedir Onca Futbolcu Geldi Geçti Sistem Hep Vardı Ve Hepsi Uydu 3 Sezondur Yan Pas Ger Pas....
gaffar bağuç
gaffar bağuç:
Adamlar 16 yaşındaki oyuncu ile maç alıyor biz 35 kimlerden medet umuyoruz
hakan yıldız
hakan yıldız:
Terim derhal gitmeli . Onun bildiği futbol 2021 yılında hükmü yoktur. Terim artık Adana’ya dönme zamanı
i. okur
i. okur:
Sayın Terim artık bu ortamda ben GS a yararlı olamayacağım diyerek kendiliğinden görevi bırakmalı. Aksi halde trübünler koro halinde istifa diye bağırmaya başlayacak.Terim o hale gelmeden kendisi bırakmalı.Görünen köy kılavuz istemez.
kenan öz
kenan öz:
SEYİRCİDEN BİRİSİNİN DE ÇIKIP TERİME SALDIRMASINDAN KORKUYORUM ARTIK, BİZİM FUTBOLCULARIN HALİNİ GÖRÜNCE
güven özdemir
güven özdemir:
Bir pozisyon oldu muslera topu babele attı Babel Van amholta sonra geri musleraya verdiler . Herseyin özeti budur !!!! Bu takıma kim gelirse gelsin birşey olmaz geri gider . @erhantelli
Kemal
Kemal:
Terimin transferleride hep cöp
GS_1905
GS_1905:
Bu futbolu 3 yıl daha izleyeceğim için çok üzülüyorum yeter artık bıktık yaa
Marcador
Marcador:
Randers'ın halı gibi sahası var, biz daha ali sami yen'in zeminini düzeltemedik.
aydın çankaya
aydın çankaya:
Yedlin ilk geldiği gün kazma olduğu belliydi.. Daha acı olan ilk geldiğinde iyi olup sonra sönen oyuncular adamlar bizle 1 ay geçirince çöküyolar.. Fatih Terim artık zarar veriyo kesinlikle
Halil Araklı
Halil Araklı:
5 hafta sonra ocağı bekleyin der hoca ocak gelir haziranı bekleyin 3 yıldır aynı senaryo
TheRippeR
TheRippeR:
Fenerbahçeleşiyoruz, yüzde yüz katılıyorum.

Ligle mutlu olmaya devam ediyor insanlar.
Cem ayvataş
Cem ayvataş:
Yazmıştım buraya eleyemeyiz bunak varken
biz buyuz 2 şampiyonluk dahil futbolumuz bu
Ortalama futbolu bilen her takım bizi yener bu bunak la işimiz zor
10 m euro eden adamlar 2 m euro etmez oldu hoca saolsun
Murat Coskun
Murat Coskun:
Söylemesi acı ama Fatih Hoca umut satıyor gibi görünüyor ...
ayhan süzeni
ayhan süzeni:
Erhancım, kanalda ne kadar beğeni olursa... bu tamam da, o kadar, izleyicilerin videoya yaptıkları yorumlar da etkileşim açısından önemli. Böyle olursa, daha önce senin kanalını izlememiş youtube izleyicilerine de yeni videoların önerilir yt tarafımdan.
Bu yüzden izleyenlerden, beğeni ile birlikte, en azından takıma yönelik bir yorum da istemende yarar var.
Sevgiler.
Doğan
Doğan:
Bu senede bişey beklemeyin takımdan. İzlemeye dayanamıyorum artık. Abi neden geri döner bi takım kontra ataktan anlamıyorum. Luyindema tam bi canlı bomba. Bence yapılması gereken ya bizden olmuyor biz düşmüşüz şampiyonluk sayısı derdine Avrupada bitiğiz al gencleri oynasın. Arda nedir ya sabır sabır. Feguli zarar. Oynadıkça takım on kişi hep kaptırdı topu.
Bence artık herkes terimde sorun oldugunu gördü takım iyi oynamıyor zamanında cok transferler yapıldığı halde ve evlatcılıkta ısrarından (arda, babel, Ömer bayram) dolayı kredisi bitti en azından benim için.
burakthelion
burakthelion:
Trabzon bugün sonucun aksine Roma'dan daha iyiydi. Bizim oyunla kıyas olmazdı.
Ilyas Garip
Ilyas Garip:
Abi sadece galtasaray değil turk futbolumuz geriye gidiyor buna derhal care bulunmali bu çok ama çok vahim durum normal değil bu artik
Samet.
Samet.:
7-8 yıldır ağız tadıyla oturup Avrupa maçı izleyemedik.
janti 55
janti 55:
Fatih Hoca 3 senedir taraftarın gözündeki kredisini harciyo
Mithat Karyağdı
Mithat Karyağdı:
Geçen sezon iyi bir yedek kalecimiz olmuş olsaydı kesin biz şampiyonluk .
Vizyon .
Alp. Ysl
Alp. Ysl:
Takımın en yaşlısı Falcao yılda 5 milyon Euro alırken, bir sezonda 20 maç oynar en fazla. Feghouli ve Babel gibileri 2-3 milyon Euro arası. Bizim milli oyuncularımız Kerem (900 bin TL) ve Taylan (2 milyon TL) bu maaşlardan cok uzak. Takıma faydasız olanlar parayı topluyor. Oyuna gelince, hantal Luyindama yine müdahale yetersizliği yüzünden gol geldi. Yedlinde geldiği günden eser kalmamış. Arda ve Babel maç primi almaları gerekiyormuş gibi her maçta varlar. Ama Ardanın bittiğini milyonlar gördü, Terim haricinde. Sen Babel ve Feghouli ile kanatlardan hızlı cıkamazsın. Cok cok vasat bir oyun var. Aradan kaçma, verkaçlar, alan boşaltıp topsuz koşular, uzun-kısa pas trafiği, 3 lü oyunlar, hücum varyasyonları,.... hiçbiri yok. Antrenmanda çalışma yok gibisine. Fatih hocam gitmeli artık.
Mehmet Kılınç
Mehmet Kılınç:
Abi sürekli seni takip ediyorum ama kaç maçtir maç sonrasında olumlu bir cümle kuramıyoruz asıl canımızı yakan bu her maça umutla başlıyoruz ama son zamanlarda hep hayal kırıklıkğı
can saglam
can saglam:
terim gitmedigi sürece bu takımdan hiç bir şey beklemeyin özkan canaydın dönemini bilirim sıfırdan takım kurdu terim bir dünya transfer yaptı ve hiç bir başarı gelmemişti bir dünyada borç yapmıştı yani bu takıma istedigin adamı getir bu kafa yapısıyla olmaz günümüzün hocalarına bakıyoruz birde terime ama ben terimde suç bulmam onu destekleyen yanlışlarını görmezden gelen taraftarda bulurum bu oyunu başka bir hoca oynatsa takımın basında 10 dkka kalamazdı hala sesinizi çıkarmıyosunuz sizede helal olsun pirlonun bir sözü var terim taktik filan bilmez oynatamaz şimdi inanıyorum pirloya
leftbehind
leftbehind:
Düşüncelermize ayna olmuşsun, iyi yayınlar dilerim, bu arada manzara harika :)
Resul Zorba
Resul Zorba:
Fatih Terim dönemi bitmeli artık yeni dönem yeni zihin lazım kafa yapısı değişmediği sürece messi gelse bir şey olmaz bu takımdan
Torrez U
Torrez U:
Takıma çalım atabilen drimpling yapan adam lazım. transfer konusu hocanın elinden alınmalı.ne alınırsa onu oynatmalı
Kürşat Zengin
Kürşat Zengin:
İlk defa böyle doğru düzgün keskin bir dille yorum yapan kritik yapan birini izledim helal olsun tercümanımız olmuşsunuz
İlkin Ağayev
İlkin Ağayev:
Malesef küçük takım olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz
Roddick
Roddick:
Terim elmas arda gitmeden başarı hayal destek yok istifa en büyük hizmettir
turgut uyar
turgut uyar:
Bariz 6 numara istiyor takım. Orada ısıran pozisyon bilgisi olan ayağı iyi biri lazım. Para oraya harcanırsa takım düzelir.
Burak
Burak:
Dünyanın deplasmanda oynayan tek takımı biziz galiba.
fatih kizilay
fatih kizilay:
Olsun ilk yarı bitince 8-9 oyuncu transfer ederiz düzeliriz
Coskun M.
Coskun M.:
Oyuncuyla değil hoca farkıyla teknik taktikle fark yaratmaliyiz.Fatih hoca bunu anlamalı ya kendini değiştirsin ya da Galatasaray'ın yarınları icin yeni hocalara yol açsın.3.5 yildir hoca kendisi,yeni gelemedi bu takıma. biz bir ilerleme değil gerileme görüyoruz bu yonetimede yazık olur kulübün geleceginede.Koskoca GS tactan gol mu yer bu nedir?Oyuncular geri gidiyor kerem disinda gelişen parlayan oyuncu yok.Malesef bu yıl da biz kanser oluruz.
Mami yt
Mami yt:
Abi herkes seninle aynı fikirde emin ol
Hakan Kutku
Hakan Kutku:
Takımın top oynadığı yok saha kenarında kafasında futbol olan teknik ekibide yok değişeceğiz diyor ama değişmiyor allah bizlere sabır versin
Metin Aktararlar
Metin Aktararlar:
Hislérimize tercüman oluyorsun helâl olsun sana aynen katılıyorum imzamı atarım 👏👏👏
Эльбрус Гусейнзаде
Эльбрус Гусейнзаде:
Tudor devrine geldik.Tudor olsa bari gazeteciler keskin sorular sorardi hocam ne zaman istifa edersin diye sorardilar
mazlum akdoğan
mazlum akdoğan:
Hayırlı geceler erhan abi, kaan ayhan transfer edilse nelssonla iyi bir ikili oluşturmazlarmı bu yabancı kısıtlamasının olduğu koşullarda
Okan Morkoç
Okan Morkoç:
Taç kullanmasını bile bilmiyor bizim takım. Taçtan gol yemek konusunda da oldukça mahiriz. Korner kullanamayız asla ama duran toplardan da fazla fazla yeriz bu sene. Sebep nedir biliyor musunuz? Antrenmanda 5e 2 ve o bitince de çift kale maç yapılıyor. Taktiksel çalışma hak getire.
hakan yıldız
hakan yıldız:
Fenerbahçe belli bir oyun oynuyor. Ama Galatasaray kopuk kopuk takım bütünlüğü yok. Hızlı top oynama yok
Metin Aktararlar
Metin Aktararlar:
Aynen katılıyorum sevgili kardeşim benim malesef kötü kötü ötesi çok kötüyüz GS keyif tat zevk vermiyor terim felâket artık maç seyretmek kahır veriyor takım duruyor yürümüyor bile kötüsü takım değiliz GS takım değil trabzonda 5 lik oluruz malesef 😔😕😔
Эльбрус Гусейнзаде
Эльбрус Гусейнзаде:
Tek yildiz vardi statda oda taraftar 90 dakika susmadi
New Spring
New Spring:
Galatasaray 2 tip oyuncudan çok çekiyor. Zayıf çelimsiz fiziksiz Akbaba, Emre Kılınç, Kerem gibi tipler. Ve götünü kaldıramayan ağır yaşlı Arda Babel Feghouli gibi tipler. Birinci grup çıkıyor, ikinci grup giriyor 🤦🤦🤦
D. Saunders
D. Saunders:
Millet linç yiyecem diye terimi eleştirirken hocayı çok seviyorm ama diye başlıyo cümleye. Sessizce kötü gidişatı izlicez galiba. gs yi eleştirmek serbest ama hoca yassak çünkü geçmişi var.
Zafer Atmaca
Zafer Atmaca:
Eğer Fatih Terim futboldan ve futbolcudan zerre kadar anlıyorsa ben de ne olayım. Yıllardır 1996-2000 dönemin yönetimi tarafından yaratılan kadronun meyvelerini yedi. Herkese o başarının kendi eseri olduğunu inandırdı bu koca yalanı tüm futbolseverlere yedirdi. Galatasaray tarihinin en büyük yalanı en büyük sahte kahramanıdır. En sonunda kendisini de Galatasaray'ı da bitirecek
Arda S.
Arda S.:
Erhan bey size katılıyorum yalnız alpaslan bugün takımım en iyisiyde kötü oynamadı
Emre Atasoy
Emre Atasoy:
GALATASARAY'IN DEĞİL, TEKNİK DİREKTÖRÜN DEĞİŞMESİ LAZIM.
NL - TR
NL - TR:
stress ten artik izlemek istemiyorum. Son 10 dakika zaten kapattim. Stres oluyorum. rahat izlemiyorum maci artik. Hic mi rahat izlemeyecegiz ya bu takimi :((( sana katiliyorum Erhan abi. Cok dogru konustunuz
nuh solak
nuh solak:
Erhan dosttum. dünkü maç izledik ve takım normalde daha iyi oynaması gerekirken daha geriye doğru gidiyor. fatih terim bakıyorum ne söylediğini bilmiyor. lanet olsun yine futbol küstürecekler beni
Эльбрус Гусейнзаде
Эльбрус Гусейнзаде:
Fatih terim istifa edib genc teknik direktor gelsin
burakthelion
burakthelion:
Muslera'nın o pas hatası inanılmazdı ya halı sahada yapmaz insan, ayağı kaysa falan neyse de abi yok yani Allah sonumuzu hayretsin.