PSG Taraftarları, Galatasaray Taraftarlarına Saldırdı / A Spor

PSG Taraftarları, Galatasaray Taraftarlarına Saldırdı / A Spor

Kanalımıza Abone Olmak İçin : https://bit.ly/33aws8F
Transfer Gündemi :
Beşiktaş Haberleri İçin : https://bit.ly/33aws8F
Fenerbahçe Haberleri İçin : https://bit.ly/2MClrah

Galatasaray Haberleri İçin : https://bit.ly/33bEoX7
Trabzonspor Haberleri için: https://bit.ly/2Khz6SL
Futbol Maçı Özetleri için :

#Aspor #Spor

Noticias relacionadas:

100+ comentarios:

A Spor
A Spor:
Kanalımıza Abone Olmak İçin : https://bit.ly/33aws8F
Ayk Bykl
Ayk Bykl:
Elbette siz tekrar Türk takımlarımızdan birisiyle karşılaşıp Türkiye'ye geleceksiniz
Paşa X
Paşa X:
kim ne dersin bu fransızlar kadar aşağılık millet yok.. polis bile bile salmıştır vurun bunlar Türk diye hatta müdahale bile etmiyorlar
Jan Janzsoon van Haarlem
Jan Janzsoon van Haarlem:
Sarı yeleklilere destek olup Fransa’yı yakalım
Muhammet Can Akçay
Muhammet Can Akçay:
Fener liyim ama çok sinirlendim oraya varya 2 bin gs li 2 bin bjk li 2 bin fb li koycan varya
Şafak Kaman
Şafak Kaman:
*Gün birlik günü ben bir fenerbahçe li olarak olayı kınıyorum*
Batuhan Yayank
Batuhan Yayank:
Bir fenerli olarak fransada olsaydim gsli taraftarlara giderdim yardim etmeye
murat AksaK
murat AksaK:
Abi bunlar turkiyeye gelmiyeceklermi ya rahat olun.
Türk hamamına işi haledecez ya
Aşkın Turhan
Aşkın Turhan:
Fenerbahçeliyim ama Galatasaray'ı Avrupa'da destekliyorum burda sonuç Türkiye oldumu akan sular durur
Erdem Arslans
Erdem Arslans:
HER ZAMAN ARKANIZDAYIZ ⚡❤💛💙
Boncuk Trabzon
Boncuk Trabzon:
Trabzonsporluyum çok üzüldüm fransayı rezil ettiğimiz için hepsi kudurdu türklere saldıranların sonu iyi olmaz bu da böyle bilinsin.
Mesut 1905
Mesut 1905:
Geleceksiniz türkiyeye elbet birgün OC🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
yusuf bat
yusuf bat:
Trabzonspor lu olarak söylüyorum bu itler tÜRKÜYE YE GELECEK BRAVO GALATASARAY BRAVO TÜRKİYEM ❤
Bahattin Durmaz
Bahattin Durmaz:
Biz Türküz. Türk’e kimse el kaldırmaya cürret edemez. Eden olursa da cezasını çeker. Fransuvaya ayar veren Kanuni gibi çökeriz üzerinize.
Kaleci kayra
Kaleci kayra:
Beşiktaşlı olarak Orda olsam gs nin yanında olurdum👍👍👏⚫⚪
paulo dybala
paulo dybala:
Levent tuzmen pariste degildin kes senini gencler paris de oldum icin olayi anlatim bildiniz uzere paris de grev var ve polis ve fransizlarin arsinda problem var fransizlarin ati bi mesale gs taraftarina gitti gs taraftari karsilik verilence geri sini biliyorsununuz
Ercan umut Cura
Ercan umut Cura:
Hadi bakalım siz bı Türkiye ye gelinnn😠😡
Tribün Online
Tribün Online:
82 paris🌏🌏🌏🗺🗺
Ümit Bozok
Ümit Bozok:
PSG taraftarı sakın Galatasaray stadyum gelmesin
İsmail YK&Yıldız Tilbe&Hande Yener Fan club
İsmail YK&Yıldız Tilbe&Hande Yener Fan club:
Bizde böyle kavga ediyoz ama kendi içimizde asla misafire saldırmadık
MeHMeT _____K
MeHMeT _____K:
Şimdi diyorlar elbet tr ye geleceksiniz. Gelse ne olur cok guzel karsılarız. İzlandayı karsıladıgımız gıbı
Mehmet Bugday
Mehmet Bugday:
Arkadaslar psg taraftarlarin fransiz oldugunumu saniyorsunuz?? 70% i arap ( cezair fas tunus misir ve afrikali) yaaa....
Abdullah Dolmaz
Abdullah Dolmaz:
Yediremediler kendilerine 2:0 ı 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
monel
monel:
Gs rahat olsun psg kadıköy gelecek 1fb
Enes Çelik
Enes Çelik:
Fb liyim ama vurun gs
Ramus Albayrak
Ramus Albayrak:
Galatasaray taraftarı gerekeni yaptı 💪🇹🇷🇹🇷
Murat Ozer
Murat Ozer:
Hazmetemiyorlar kazanacakları halde
Mehmet Atar
Mehmet Atar:
BU İŞİN RENGİ OLMAZ... ŞUNU UNUTMAYIN GS Yİ FB Yİ BJK Yİ YENDIK DEMIYOR TÜRKLERİ YENDİK DİYORLAR ... KİNİNİZİ DİRİ TUTUN
Letif Rehmanov
Letif Rehmanov:
Abi turkler kardesimiz🇹🇷🇦🇿❤
Oğuzhan Devecioğlu
Oğuzhan Devecioğlu:
Bu psg taraftarına geçmişte çarşı berlin fransa da adres vermiş 24 saat beklemenin ardından gelen giden olmamıştır.Türk düşmanlığının sonu bellidir.
isercon kral
isercon kral:
Abi iclerinden gecmişizz :D
UA HolİGAn
UA HolİGAn:
Bu PSG Türkiye'ye illaki bi daha gelecek!!!!! Tabii taraftarları o zaman gelebilir mi, göreceğiz !!! #UA
Hikmet İskender
Hikmet İskender:
yaziklar olsun tuu serefinize takiminiz yenip adam gibi sevine bilmiyorsunuz yaziklar olsun😔😔😔😔😔😔😔Beşiktaşlı olarak kiniyorum
H S
H S:
Gelin bu haraketleri yiyorsa Türkiyede Yapın bakalım size biz ne yapıvaz
Mustafa Cagri
Mustafa Cagri:
Geçmiş olsun abi yapacak bisey yok olan oldu
Pripchlion
Pripchlion:
Fetişçi Terimi Derhal Çarmağa Gerin🤣☄Paris Vi De Vela Goal 5-0 Dediyse Demekki Aslan Küllerinden Doğar Diyenler Yalanı Bata.
Bosnjak Rozaje Sandzak u srcu i dusi
Bosnjak Rozaje Sandzak u srcu i dusi:
Selam Aljekum from Sandzak Novi Pazar
To Turkisch Brohters ❤🇹🇷❤💪🇹🇷❤
Remzi ultra classe
Remzi ultra classe:
Ben fraca dayim Paris pislik takimdir
Furkan Ayyavuz
Furkan Ayyavuz:
Dakika 72 4-0 yuraaa yedik
oktay durgun
oktay durgun:
https://www.youtube.com/watch?v=vS9GEarfS2Q
bırak tı
bırak tı:
Çok ağladılar yenemediklerine Bizi euro elemelirde
murat z.
murat z.:
ulan biz kovalıyoruz nasıl haber yapıyorsunuz
Sevdamız Ardahan
Sevdamız Ardahan:
beyler intikamı fena alındı instagram turkish ultras yazarak bakabilirsiniz . TR <3
Berat Oduncu
Berat Oduncu:
Fransa da 35bin türk taraftar vardı gene olmaması için saldırdılar
emre hattus
emre hattus:
82 paris
oktay durgun
oktay durgun:
lyon maçında berlin çArşı gerekeni yapmıştır..net.
Ergash
Ergash:
Alla ışkına boşuna konuşmayın hiç bişey yapamiyosunuz Turkiye gelirse agzinizi açarak kaliyosunuz😂 ne yapabildiniz siz geldigi zaman
Tek Adam
Tek Adam:
Elinde sonunda gelceksiniz...
efe Orulkaya
efe Orulkaya:
Galatasaray asla PESSSSSSS ET EZZZZZZZZZZZ!!!!?*#£'*&'&$÷
KARA KARTAL
KARA KARTAL:
Bu Fransa da onları yenmemizi bir türlü hazmedemiyorlar.yazık ya.niye saldırıyorsuunuz Galatasaray taraftarına 😕
AhmeT ŞAHİN
AhmeT ŞAHİN:
Bu tarafa gelirsiniz bu Dava Vatan Millet davasına dönmüştür!!
TOKATLI TüRKOGLU
TOKATLI TüRKOGLU:
Meydanı meşalelerle basan Galatasaraylılar başlık ters olmuş
ARDA Sabancı
ARDA Sabancı:
Bunlar bi gün Türkiye'ye gelecek o zaman görürler analarını var ya
Melih Güler
Melih Güler:
İnşallah bir türk takımı seneye sizle karşılaşır görün bakayım ebelerini mumyaladıklarımının sizi
Letif Rehmanov
Letif Rehmanov:
Amma PSG TARAFTARLARI🇨🇵🔴🔵❤
Demir Turk
Demir Turk:
beyler galyana gelmeyin turkun dayak yedigi falan yokkk 😉 nasil yayincilik bu,dayak yemek marifet mi olmus guzel ulkemde
Akinci Ardahan75
Akinci Ardahan75:
Bence icinde pkklilarda vardi cünkü maskeli gelmisler.
Sinem Tokel
Sinem Tokel:
Bu saldırıyı yapan 100 kişilik fanatik başka bir macta bekleriz diyorsunuz ayıp
Hallo
Hallo:
Turk liginde 3 tane rezil teknik hoca var oda 1 aykut kocaman 2 fatih terim 3 ersun yanal. Bu ucundende hic bisey olmaz
Uğur Uğur
Uğur Uğur:
Ah gecekondu olacaktıki
Adidas Fun
Adidas Fun:
kadikoye gelin lan psgliler
Basit Bir Cool
Basit Bir Cool:
bu psg taraftari cidden cahil yaa. biraz arastirsalar gs takiminin kendi milletinden oldugunu bilir saldirmazlardi.
Gökhan Çelik
Gökhan Çelik:
Niye değiştiriyorsunuz ki yalan mı Fransızlar yapanlar.
Terminatürk
Terminatürk:
And olsunki Türk Milletine çobanlık ettiğini sananlara Kurtlarla yaşamanın ne demek olduğunu öğreteceğiz !!!
Emre Filozof
Emre Filozof:
Ön sevişme 😂😂😂
LE TURC DU 93
LE TURC DU 93:
Birakin her zaman turkleri zayif etirmeyi.
Paris te yasiyorum ve turkler saldirdi fransizlara.
Beytullah Gelturan
Beytullah Gelturan:
Besiktas taraftari(carsi berlin) olsaydi ah ahhhhhh
Burda İzlenir
Burda İzlenir:
Turkiye gelinde Ağlatalım
gunoy ginsoy
gunoy ginsoy:
euro 2020de türklere yenildikleri için yediremiyorlar
Ramazan Ayata
Ramazan Ayata:
Herkes Beşiktaş mı gs lerin yerine Beşiktaş taraftarı orda olsa götleri yermi saldırmaya
MarlaMix
MarlaMix:
abi saldıranlar pkk lı pkk bayrakları var ellerinde
bariscan kilicaslan
bariscan kilicaslan:
ARKADAŞLAR TÜRKİYEYE GELDİKLERİNDE YAN YANA DURABİLECEĞİNİZİ Mİ ZANNEDİYORSUNUZ
Mehmet Yormaz
Mehmet Yormaz:
Bunun Türkiyesi de var işte
Ahmet Peker
Ahmet Peker:
Avrupada futbol oynamayın hatta bütün spor dallarını iptal edin
ati abi
ati abi:
Levent Tüzemen senin uyuruğun neresi fransızları korumak sana mı kaldı fransız barbarları Türk'lere saldırıyor olay bu kadar basit.
emre alkan
emre alkan:
Zorla fransayı aldıracaklar TÜRKlere 🇹🇷🇹🇷🇹🇷😅
Emrah inan
Emrah inan:
paris istanbul da gs ye korkudan atmadı olay cikar diye kendi çöplügünde 5 tane atti 😂😂
göktuğ ergen
göktuğ ergen:
Ben bu fransalilarin taaa beyse
Demir Turk
Demir Turk:
ben anlaamdim biz ezikmiyiz yada acizmiyiz,psg taraftari kim ki saldiracak giclu olan biziz yuh be
xpro123 Bayrak
xpro123 Bayrak:
Ey paris fransa siz geleceksiniz turkiyeye bakalim ne olacak gelebilecekmisiniz
Ömer faruk Akdag
Ömer faruk Akdag:
Ulan deplasman tribüne saygınız bumu be
Enes PARİN
Enes PARİN:
Orjin fransızlar, monşer fransızlara saldırmış shahaha. Bu işler maklube yemeye, himmet dilenmeye benzemez beyoğlu yosmaları, adamın hem maç öncesinde hem de maç esnasında arkasına geçerler...

Kylian Mbappe beyoğlu yosmalarının babasıdır çünkü... Çünküsünü onlar iyi bilir.
Kurtlar Mekânı
Kurtlar Mekânı:
İyi yapmışlar
efe çelen
efe çelen:
İki bin kişi ç@rşı taraftarı salıcan buraya parisi yakarlar.
Hüseyin Karakurt
Hüseyin Karakurt:
Oraya bi gireriz Bideh Çıkarız 🇹🇷
Murat Algül
Murat Algül:
Gürcan bilgiç e bak hele türkiye maçında bişey olmadı bu maçta çıktı bu kavga diyo orda fener olsa milli duygulardan bahsedersiniz biraz karakterli olun orda türk bayrağı yakıldı ondan çıktı bu kavga ama işte a sporda emre bol ile bu gürcana had bildirecek bi yorumcu yok meydan bunların konuşuyorlar 😡😡
Avni Arda
Avni Arda:
O psg türkiye ye gelecek olum nasıl olsa dayak üstüne dayak
Ferhan Turktekin
Ferhan Turktekin:
Aferin psg taraftarı
Cakir Random
Cakir Random:
A spor olunca normaldir, paris taraftari degil galatasaray taraftari olay cikardi. Türkiye den bilmeden sallamak kolay
ArdaB
ArdaB:
Şu an türkler kovalıyo
Eyup Vural1
Eyup Vural1:
Sonlari leedds united taraftarlari gibi olacak
Berat Arslan
Berat Arslan:
intikam var
AEH
AEH:
...
ömer akbilek
ömer akbilek:
niye herkes takımını söylüyo ya ben gsliyim türkiyede,avrupa kupalarında gsliyim fbliyim bjkliyim trabzonluyum başakşehirliyim böyle şerefsizlik yapan insanların teröristlerin ALLAH belasını versin ALLAH bizi korusun (psglilerin yaptığını söylüyorum yanlış anlaşılmasın)
Ufkun Yüksel
Ufkun Yüksel:
Sonra kovaldık herifleri.
https://www.facebook.com/645348249277856/posts/757254418087238/
Semih Genç
Semih Genç:
Galatasaray Fenerbahçe Beşiktaş Trabzonspor Anadolu takımları kim olur olsun Ayyıldızlı formayı giyen her takım Avrupa’da mücadele ediyorsa o takım benim tuttuğum takımdır
LE TURC DU 93
LE TURC DU 93:
Iciniz rahat olsun, Galatasaay taraftari dayak atti Paris taraftarina
Enes Örs
Enes Örs:
Yanliş bilgi. Meydanda saldiranlar Gs taraftari
kaan saka
kaan saka:
iyi olmuş agyumm. simdi ki takimlarin hepsi yoneticilerin hepsi parasi olan zuppe cekirdekci tayfayi stadlara dolduruyor deplasmanlara goturuyor. zengin kisilerde ne arasin holiganlik birakin yurt disinda adamlar buraya geldiginde bile olay cikarabiliyor. futbolda takim profosyanel taraftar amator cilgin ruhlu olacak. bunuda para sevdalisi yonetimler sikiyor
Gulsah Colak
Gulsah Colak:
Futbol olarak zayıf olabiliriz ama Millet olarak herzaman heryerde Biriz