Türk uydusunu Elon Musk gönderiyor! 8 Ocak canlı yayın!

8 Ocak günü Türksat 5A'nın fırlatışını sizlerle beraber canlı yayında izleyecek ve değerlendireceğiz. YouTube üzerinden hatırlatıcıları açmayı unutmayın!

Discord sunucumuza üye olun ve bizimle iletişimde kalın: https://bit.ly/SDNDiscordYouTube

Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►https://goo.gl/ylUFmZ

Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► https://goo.gl/IIKYIK

ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;

Instagram ►► https://goo.gl/r4AJDv
Facebook ►► https://goo.gl/k1D1JL
Twitter ►►https://goo.gl/vTwhws
Google+ ►► https://goo.gl/6jRF18

ShiftDelete.Net YouTube hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.

ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.

Noticias relacionadas:

100+ comentarios:

Ogulcan Gurleyen
Ogulcan Gurleyen:
Umarım Bu Gözler Sadece Uydu Değil, İçinde Türklerin Olduğu Türk Yapımı Bir Uzay Mekiğinin Uçuşuna da Şahit Olur Nasip Olursa <3
PLAYER oyuncu
PLAYER oyuncu:
Hayırlı olsun ülkemize.



Kanalıma bakarmısınız? Rica etsem.
Emirhan Yegit
Emirhan Yegit:
Kendi uzay araçlarımızı kendi ülkemizden kendi üslerimizden kendi teknolojimiz ile uzaya yolladığımız günleri görmek dileği ile🚀
Yaman Dreamer
Yaman Dreamer:
o kadar heycan var ki alrm çalmadan kalktım
BATUĞ MUSLU
BATUĞ MUSLU:
ülkemize Hayırlı olsun bravo TÜRKİYE
mehmet can
mehmet can:
Hayırlı olsun hepimize
Çok güzel bir yayın dı teşekkür ederim 👏
Yeter Çelik
Yeter Çelik:
Böyle bir şeyi bizlere aktardığı için SDN Ekibine teşekkür ediyorum
Aaah Ah
Aaah Ah:
Fırlatılışını izlemek için alarm kurmuştum uyuyakalmışım yaa niyeyse çok üzüldüm
Gurol kaplan
Gurol kaplan:
Allaha Hamd olsun.
ÖZGÜR GÜLESER
ÖZGÜR GÜLESER:
Şu ses yankılanöaları anlaşılmıyor hiç ama yinede güzel
Sedat Serdal Turhal
Sedat Serdal Turhal:
Hakkı abi maşallah her yerdesin :) Ülkemizle yine gurur duyduk 🙂
Kemal Kırış
Kemal Kırış:
Ülkemize Hayırlı olsun ❤️ 5A dan sonra Haziran da 5B, 2022 de ise 6A gönderilecek. 🇹🇷❤️🇹🇷
Eren Saygılı
Eren Saygılı:
HAYIRLI OLSUN ÜLKEMİZ TÜRKİYE YE
Mustafa Taha
Mustafa Taha:
Tüm Türkiye ye hayırlı olsun
Mustafa Mert Köksal
Mustafa Mert Köksal:
Ülkemize Hayırlı Olsun İnşallah Daha İyilerine Yapmamızı Nasip Etsin Allah
bilalefebelek
bilalefebelek:
AMAN TANRIM DİDİM
Şerafettin Sicim
Şerafettin Sicim:
Hayırlı olsun ülkemize
Yeniyim Abe
Yeniyim Abe:
Hayırlı olsun tüm ülkemize
ENES TUNÇ
ENES TUNÇ:
Hayırlı olsun Ülkemize
Zekai hamza Yılmaz
Zekai hamza Yılmaz:
hayırlı olsun
Yusuf Melih Bozgeyik
Yusuf Melih Bozgeyik:
Helal olsun Hakkı abi haberde fotoğrafı gördüm dedimki bu Hakkı abi değilmi dedim hemen youtubeyi açtım ve videoyu izledim
Allah nicelerine ulaştırsın :)
Cavad Yt
Cavad Yt:
Türkiye kardesimize hayirli olsun , Hakki Abi bide sana helal olsun vallah canini koyuyosun bu ise sdn-de ayri teşekkürler ❤️
EGE BEKER
EGE BEKER:
Gece 4 te kalktım sonra yayın başladı sonra ertelediler fırlatışı ondan sonra da uyumuşum kalktığımda fırlatıldıktan sonra 8 dakika geçmişti hfghfhdvdfhvh.Hayırlı olsun.
Joy Tiny GT
Joy Tiny GT:
Ülkemize Hayırlı uğurlu olsun
KzmSrc
KzmSrc:
Hayırlı olsun 🇹🇷💪💯
Hikmet Umut Bulut
Hikmet Umut Bulut:
km ile km/s'yi karıştıran Hakkı abim seviliyorsun ❤️
Halit Halit
Halit Halit:
Abi sen çok zengin Sen bir telefonu bize çok mu görüyorsun
Ali Aytekin
Ali Aytekin:
Hakkı Altan ve SDN ekibini tebrik ediyorum Ülkemizde önem arz eden Teknoloji, Bilim gibi konularda herkese hitap edecek şekilde içerikler çok güzel. Özellikle Teknofest gibi etkinliklerde bulunması ve oradaki arkadaşların bizlere ilham olduğunu kesinlikle bu gibi etkinliklerine her daim önem vermelerini rica ediyorum. Aynı zamanda oynatma listelerinin yeniden düzenlenmesi naçizane tavsiyem (tasnifleme işlemleri çok daha iyileştirilebilir)
Kolay gelsin
Bilal Șenocak
Bilal Șenocak:
Helal olsun shiftdelete! Hakkında video yaparsanız diye düşünüyordum ama siz direkt sabah 4te canlı yayınını yaptınız.
sharlock kaptan
sharlock kaptan:
Hayırlı olsun
Jack Smith
Jack Smith:
Erzurumda olucak değil ya uzayda olucak sayın editör 🤣🤣🤣🤣🤣
DILEK YASAR
DILEK YASAR:
Valla abi kusura bakma şimdi izliyorum . 😲
karpuz karpuz
karpuz karpuz:
1:27:48 furkanın çenesi ile ağzı arasında ışınlanma oldu gibi 😆
Yaman Fattouh
Yaman Fattouh:
millete vatana hayırlı olsun 56 cigulayt
Yasar Ozturk
Yasar Ozturk:
Hayırlı olsun ülkemize
yakup avan
yakup avan:
Ülkemize hayırlı olsun hayatımızı biraz daha kolaylaştırır inşallah ama öyle abartmayın yapan airbas fırlatan Amerikan hava üssü gerçek gurur Türk mühendisleri yaptığı gündür
Hüseyin Şaştım
Hüseyin Şaştım:
Ülkemize hayırlı olsun inşaallah
Şükrü Yazıcı
Şükrü Yazıcı:
Ülkemiz için hayırlı olsun inşallah birgün tamamen kendimiz yaparız bu işleri genç kardeşlerimizi desteklersek herşey mümkün.
Hilal Karabıyık
Hilal Karabıyık:
Abi İstanbulda yaşıyorsan birçok öğrenci sabah 8'de uzaktan eğitime bağlanıyor bu yüzden internetinin yavaşlaması çok normal
Eren A
Eren A:
Uydu için iki astronot lazım. Uzayda duruverir falan vitese alıp vurdururlar 🙃
Murat
Murat:
Valla Hakkı bey hayranim size bir ogretmen olarak.
Süleyman Özan
Süleyman Özan:
ülkeler 2012'de marsı keşfetmeye başladı, biz 2021'de "gelişmiş" bir uydu gönderdiğimiz için bundan ötesi var mı diyoruz.
EGEMEN KAVAK
EGEMEN KAVAK:
1-Hayırlı Olsun Ülkemize
2-POCO X3 NFC uzun kullanım testi gelecekmi lütfen? (+1)
Alperen Cingü 2
Alperen Cingü 2:
Hayırlı olsun ülkemize bu video yu 2 günde bitirirm galiba
mert yılmaz
mert yılmaz:
4a uydusuyla aynı yöndemi Olacak? 5a ile Değişecekmi çanak yönü?
ibrahim Halil
ibrahim Halil:
Ülkemiz adına hayırlı olsun inşallah. Teknoloji alanında üstüne koya koya gidiyoruz. İnşallah bir gün dünya standartlarını tamamıyla yakalamış olacağız. Senin de ağzına yüreğine sağlık Hakkı abi.
Kerem Demir
Kerem Demir:
Neden sabahın köründeymis ya ben canlı yayını kaçırdım
Ali kmdl
Ali kmdl:
Bi samsung note 9 2021 de alınır mı inceleme videosu gelse? Pubg mobile nasıl su gibi akıyor mu yine telefonun pili isınma
Murat Suphi
Murat Suphi:
Gurur duydum devletimle. Demek ki azmedince yapılabiliyormuş
E Y
E Y:
MaşAllah, hayırlı olsun, sevinç verici anlar!!
Taha Bora Garip
Taha Bora Garip:
ÜLKEMİZE HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN İNŞALLAH
baris bolat
baris bolat:
Elon patrona 80milyon $, ohohhh teslanin hisse oldu 870$, 380$ dan alan ben
baris yalin
baris yalin:
Hayırlısı olsun Ülkemiz için inşallah🙏 ilk Fırlatma Anını Görebilseydik iyiydi bu Arada! Akıllının biri İleri Aldı İçerden Videoyu?Oysa Spacex in Kanalında İlk Fırlatma Anıda Güzel Gösterilmiş..
m. demirel
m. demirel:
bizim % 20 payımız neleri içeriyor.
faruk Işık
faruk Işık:
Bunudanda ateş vergisi ötv kdv kfydhh aldılar mı yine bi şey uzyaya çıktı yarın öbür gün faturaya bak 5 g vergesi ötv kdv bu parayı ne yapoyorlar kendisi sarayda ya sen şimdi git 1 sakız ya 1.50 sonra diyorki bizim ekonomi çok iyi pok iyi
Bak vergiler yolculuğa çıktı
Emre Zeyrek
Emre Zeyrek:
Beyler uydu gitti ama televizyon yok ajshsjskskdjsk
Uranüs
Uranüs:
82 ay
Onur Çiçek
Onur Çiçek:
Geçmiş olsun HAKI ABİ
m. demirel
m. demirel:
yanlışlık var. uydu ömru 15-30 yıl olamaz. en fazla 10-14 arası. bide nden 31 derecede.. yeni çanak gerekli..çok takip edilmez bu derecede.
Muhammed Birgin
Muhammed Birgin:
Abi jbl quantum 100 inceleme videosu çeker misin Abi jbl quantum 100 inceleme videosu çeker misin
Arda Kaya
Arda Kaya:
Hayırlı olsun
Emre Tarhan
Emre Tarhan:
Mobil internete de baglanabilsek o uydudan keşke. 😂
Kardelen PULAT
Kardelen PULAT:
çok şükür çocuklara anlatacak uydu sayımız artıyor
mustafa kip
mustafa kip:
şu montlar güzelmiş ben heryerde nasa tişörtleri görüyorum keşke aselsan veya türksat diye tişörtler basalım birtane bu monttan istiyorum kolay g
sakız
sakız:
Ohooo neler kaçırmışım
Shaanti
Shaanti:
Hadi h.o.
KEREM BAYAR
KEREM BAYAR:
Türksat 5A göndermek çok iyi oldu.
Onur Sahin
Onur Sahin:
Barış özcanla enes baturun takipci sayisini ne zaman tersine donerse ozaman daha gelişmiş bir ülke olabiliriz
ali Başat
ali Başat:
Barış Özcan devlet destekli yayından çok çok çok daha kaliteli bir yayın yaptı tebrikler @barisozcan
ÇEVİR BABAM ÇEVİR
ÇEVİR BABAM ÇEVİR:
ikinci yorum, ülkemize hayırlı olsun.
Tufan Akturk
Tufan Akturk:
Super bir hadiseyi bizimle paylasmaniz harika gurur duyduk uydumuzla ama arada sirada Ulkemizde milli olarak adlandirdigimiz yerli teknoloji sirketlerinin nasil zarara ugradigi haberleride yapin sevgili ekip sonucda Turk Telekom yerli bir sirket sevgiler saygilar basarilarinizin devami dilegi ile
ALİ ELMAS
ALİ ELMAS:
herkeze hayırlı olsun
Şoreş Polat
Şoreş Polat:
S A M S U N G
Mustafa çoban
Mustafa çoban:
Vatanımıza milletimize ve ümmetimize hayırlı ve uğurlu olsun sağlıklı mutlu huzurlu ve imanlı olsun inşallah amin
#YKS2023
#YKS2023:
ÜLKEMİZE VE MİLLETİMİZE HAYIRLI OLSUN.
Mr Doge
Mr Doge:
Guru verici ama Tr televizyonu kötü. hep prim
UMUT BÜLENT HÜRMAN
UMUT BÜLENT HÜRMAN:
Abi uydu bide 30 yıl ömrü olcak gerçekten çok güzel 2050 de bitiyo ömrü
Eyüp ibişoğlu
Eyüp ibişoğlu:
2:00 başlıyor
halil anik
halil anik:
Yayın ın sonuna kapanış kısmına yayın başlıyor yazmak uykusuzluk
Kemal Krn
Kemal Krn:
Hayırlı olsun ülkemize 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Elcin Museibov
Elcin Museibov:
Vatana Millete Hayırlı Ugurlu Olsun Amin İnşallah.
Alihan'ın Kanalı
Alihan'ın Kanalı:
HAKKI ABİ BAKANI KONUŞTURMUYO 😅😅
Kesik TV
Kesik TV:
Pubg mobil videoları paylaşıyorum belki birileri görürde izler skskssjdk
Türk Mobile
Türk Mobile:
Vatana millete hayırlı olsun geceuyku tutmadı beni
ÖMER ŞENER
ÖMER ŞENER:
Abi merhaba bana bir dji mavic mini hediye edermisiniz
GRANDTO
GRANDTO:
Hayırlı olsun 🇹🇷❤🇹🇷
Yusuf Güneş
Yusuf Güneş:
HAYIRLI UĞURLU OLSUN İNŞALLAH 👏👏👏
mustafa araç
mustafa araç:
Reis bakandan çok konusuyosun biraz sakin ol ya
GamerXR [GXR]
GamerXR [GXR]:
Eksik Kalmadınız
OLGUN Yapım
OLGUN Yapım:
Trt Haberden de izledik seni canlı canlı
ahmet baha kekevi
ahmet baha kekevi:
SND yürü beeeeeeeee
FERDİ ATALAY
FERDİ ATALAY:
Hayırlı olur Ülkemize inşallah Allah daha nicelerini nasip etsin
o_emre
o_emre:
Umut Bey de joker kart gibi uzayla alakalı ne olsa Umut abiyi çağırıyoruz
zahit fettahoğlu 360 dünyam
zahit fettahoğlu 360 dünyam:
Keşke herşey gerçek olsa..
Yalaaaan yalan yalan yalaaaaann
ALİ RIZA ÇİÇEK I SEVEN İNSAN
ALİ RIZA ÇİÇEK I SEVEN İNSAN:
Çok mutlu oldum🇹🇷🇹🇷 İNŞALLAH en kısa sürede kendimiz fırlatırız. Ülkemiz adına güzel bir gelişme beni gece uyku tutmadı diyebilirim çook güzel bir gelişme heyecandan şimdi yerimde duramıyorum🇹🇷🇹🇷 Vatanımıza Hayırlı olsun🇹🇷 çoooook güzel bir gelişme oldu gurur duyuyorum Vatanımızla Çok mutluyum yani anlatamıyorum🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Dev Adam!
Dev Adam!:
Hayırlı olsun
Murat Soflu
Murat Soflu:
Ülkemize hayırlı olsun sevindiren bir gelişme ama sadece teknolojiye verdiğimiz önemle gelişemez ulkemiz Sovyetler Birliği de teknolojide ileri seviyedeydi birleşik Arap emirlikleri Mars'a Uzay aracı gönderiyor bizden geride olanlar bizi geçiyor demokrasimizle hukuk sistemimizle dış politikamizla bu basirlarilarimizi hızlandırıriz 2014 ten bu yana dolar bazında gerileyen bir ekonomiye sahibiz
Emir Alp
Emir Alp:
Ben Cumayı Cumartesiye bağlayan gece zannediyordum kaçırdım kötü oldu ileride anlatırdım.
Kemal Kırış
Kemal Kırış:
Biz WhatsApp ı BiP ledik sizlerde BiP leyin. WhatsApp ın ya kabul et yada terket isteğini kabul etmiyoruz. Avrupa dan isteyemediğini bize zorla dayatıyor. Adamlar Türkiye nin Watsap kullanıcılarını gözden çıkarmışlar bile😠
muhammed taşkıran
muhammed taşkıran:
.